Az LCD tévék gyártására helyezi át a hangsúlyt a Panasonic
A Panasonic megszerezte a Hitachi-val fenntartott LCD-panel gyártó közös vállalkozás feletti ellenőrző többséget, ezzel a cég a nagyméretű LCD panelek gyártására helyezi át a hangsúly a plazma tévék gyártásáról.
A több lépcsőben végrehajtott részesedésnövelés eredményeként a Panasonic 92 százalékos tulajdonrészre tett szert. A Panasonic és a Hitachi nem közölte a tranzakció pénzügyi részleteit. Az utóbbi időkben a plazma tévék kereslete jelentős mértékben visszaesett az LCD tévék javára, amelyek mintegy 90 százalékát adják a teljes laptévé forgalomnak. a DisplaySearch piackutató vállalat adatai szerint a laptévék világpiacát az LCD tévékre összpontosító Samsung Electronics, az LG Electronics Inc. és a Sony Corp. Uralja együttesen, több mint 40 százalékos részesedéssel. A Panasonic a negyedik helyet foglalja el 7,7 százalékos piaci részesedéssel, a Sharp pedig 5,5 százalékos részesedéssel a hatodik helyen áll.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverfrissítés SONY LCD TV-khez
- Öt EISA trófeával gazdagabb a Panasonic
- Skype a Panasonic tévéken
- Újdonságok a Panasonic-napon
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
- Ma debütál az első 3D TV
- 27 inches 1080p BenQ LCD monitor tévé helyett
- Veszélyesek a gyerekekre a lapos TV-k
- Beépített Blu-ray felvevős tv-ket mutatott be a Mitsubishi
- Jön a tízezer forintos Panasonic TV
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.