Ferencz Gyula a Microsoft nagyvállalati üzletágának élén
Az új üzletágvezető 1997-ben csatlakozott a Microsoft Magyarország csapatához, két évig konzulensként szerzett tapasztalatokat, majd öt éven át konzultációs vezetőként már a szakterület irányítása közben mélyítette tovább ismereteit. Több mint másfél évig dolgozott a Microsoft müncheni közép-kelet-európai központjában, ahol a régió szolgáltatási üzletágának napi működését irányította. 2005 óta ismét Magyarországon, a nagyvállalati szolgáltatások csapatának vezetőjeként folytatta pályáját – a terület az elmúlt években megháromszorozta bevételeit és létszámát. Ebben az időszakban kulcsfontosságú üzleti szerződések kidolgozásában vett részt, kiépítette a nagyvállalati szegmens szolgáltatási üzletágának önálló kereskedelmi csapatát, emellett több olyan tehetséget nevelt ki, akik ma a Microsoft anyavállalatánál, vagy a regionális központban töltenek be jelentős pozíciókat.
Ferencz Gyula 1994-ben a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki Kar Informatikai szakának elvégzése után vehette át diplomáját, 2001-ben ugyanitt pedig MBA képzést végzett. Az utóbbi hónapokban az 5 hónapos kislányával töltött idő foglal egyre nagyobb teret szabadidős naptárában – amiben egyébként a „futás/úszás/squash” bejegyzések szerepelnek leggyakrabban.
Kapcsolódó cikkek
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- Papp István a Microsoft Magyarország Kft. új ügyvezetője
- Elhunyt Steve Jobs, az Apple atyja
- Új vezérigazgató az Ericsson Magyarország élén
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- Újabb öt országgal bõvült a Sony Ericsson közép-európai régiója
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A vezérigazgató és több vezető is távozik a Synergontól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.