Sikeres akvizíció: a hazai Young csoporté a Siemens Enterprise Communications magyar leányvállalata
Magyar cég, a Young csoport vásárolta meg a Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft.-t., amely a hazai vállalati és üzleti kommunikációs megoldások egyik vezető szállítója és rendszerintegrátora. Az új tulajdonos bővíteni kívánja a cég portfólióját, miközben teljes egészében a mostani, a Siemens Enterprise Communicationstől átvett munkatársi gárdával dolgozik tovább.
A hazai távközléstechnikai-berendezés piacon 18 éve tevékenykedő, magyar tulajdonban lévő Young B.T.S. Kft. leányvállalata, a Young Investment Kft. vásárolta meg az eddig áttételesen német érdekeltségű cég 100%-os tulajdonrészét. A Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. 2007. január 1-i megalakítása előtt a Siemens Zrt. keretein belül látta el a magyarországi vállalati ügyfelek kommunikációs és rendszerintegrációs kiszolgálását. Ügyfelei között szerepel többek között a MOL, az OTP, az SAP, az OMV, a UPC és a Paksi Atomerőmű is.
A cég megújult névvel és arculattal Enterprise Communications Magyarország Kft.-ként néven működik tovább, valamint Premier Distributor-ként csatlakozik a Siemens Enterprise Communications Go Forward! elnevezésű partnerprogramjához, amely a legmagasabb indirekt minősítés. Ennek révén a cég a Siemens Enterprise Communications termék- és szolgáltatásportfóliójának egészéhez hozzáfér.
Az új tulajdonos bővíteni kívánja a cég portfólióját, és teljes mértékben a mostani, Siemens Enterprise Communicationstől átvett munkatársi gárdával dolgozik tovább, miközben az ügyvezetői feladatokat Orbán Előd, a Young B.T.S. Kft. tulajdonosa és korábbi ügyvezetője látja el.
„A meglévő ügyfeleink számára a folytonosság, megbízhatóság és az elvárásokat meghaladó, professzionális teljesítés, míg a Siemens Enterprise Communications munkatársai számára a kiszámíthatóság és az optimális jövőkép az elsődleges szempont. Vállalatunk számára a létrejövő nagyfokú szinergiák, illetve piaci súlyunk megerősödése jelentik a megállapodás hozamát.” – hangsúlyozta a mai budapesti sajtótájékoztatónOrbán Előd, a cég ügyvezetője.
Az Enterprise Communications Magyarország Kft. a Siemens Enterprise Communications elsődleges, a globális ügyfelekért felelő hazai partnere, rendelkezik mindazokkal a kötelezettségekkel és jogokkal, amely az elődvállalat birtokában voltak. A legmagasabb indirekt minősítéssel, Premier Distributor-ként biztosítja a Go Forward! globális program keretén belül a meglévő és leendő ügyfelei kiszolgálását.
A Young hálózatépítő, rendszerintegrátori tevékenysége főleg a kkv-szektorban kiemelkedő. A felvásárlással a Young Csoport az infokommunikációs piac minden szegmensében nagyobb jelenlétre tesz szert, miközben az Enterprise Communications tevékenységi körét az általános, komplexebb hálózati, rendszerintegrációs tevékenység irányába bővítik − nyilatkozta Orbán Előd.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.