Web alapú vásárteret épít a VW-nak az IBM, az i2 és az Ariba

2000. április 14. 17:00
A Volkswagen, az IBM és két amerikai szoftverház, az i2 Technologies és az Ariba bejelentették, stratégiai partnerszövetségre kívánnak egymással lépni egy globális, internetre alapozott, digitális e-kereskedelmi célú vásártér létrehozására.
A szövetség révén a VW globális ellátási láncának költséghatékonyságát és sebességét kívánja növelni, továbbá javítani szeretné gyártási és más folyamatait. Az új e-market webhely képessé teheti a Volkswagent a speciális autóalkatrész-csoportok könnyen végrehajtható megrendelésére és más üzleti tevékenység interneten keresztüli végzésére. A most bejelentett projekt következtében a VW nem fog csatlakozni ahhoz az internetszövetséghez, amelyet három amerikai autógyár jelentett be a közelmúltban. Az e-market legjelentősebb létrehozóit maga mellé állítva a Volkswagen lehetőséget lát abban, hogy egy, a legszélesebb körben elfogadott európai szabvány jöjjön létre. A létrejövő e-marketet mindenki számára nyitottnak feltételezik és ilyennek is tervezik.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36