Web alapú vásárteret épít a VW-nak az IBM, az i2 és az Ariba
2000. április 14. 17:00
A Volkswagen, az IBM és két amerikai szoftverház, az i2 Technologies és az Ariba bejelentették, stratégiai partnerszövetségre kívánnak egymással lépni egy globális, internetre alapozott, digitális e-kereskedelmi célú vásártér létrehozására.
A szövetség révén a VW globális ellátási láncának költséghatékonyságát és sebességét kívánja növelni, továbbá javítani szeretné gyártási és más folyamatait. Az új e-market webhely képessé teheti a Volkswagent a speciális autóalkatrész-csoportok könnyen végrehajtható megrendelésére és más üzleti tevékenység interneten keresztüli végzésére. A most bejelentett projekt következtében a VW nem fog csatlakozni ahhoz az internetszövetséghez, amelyet három amerikai autógyár jelentett be a közelmúltban. Az e-market legjelentősebb létrehozóit maga mellé állítva a Volkswagen lehetőséget lát abban, hogy egy, a legszélesebb körben elfogadott európai szabvány jöjjön létre. A létrejövő e-marketet mindenki számára nyitottnak feltételezik és ilyennek is tervezik.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM-nek fontos a Second Life
- Az IBM megvásárolta a Think Dynamics társaságot
- IBM: új technológiák és források
- Négy nap az igényalapú e-business megismerésére
- Ariba elektronikus beszerzési rendszer az LLP Budapesttől
- Nemzetközileg is elismert hazai siker
- Egyesített konferencián az IBM teljes e-business szoftverválasztéka
- IBM: Tivoli portfolió-átstrukturálás
- Tommy Hilfiger e-business IBM-mel, Linuxszal
- .Net, vagy J2EE?