Új virtuális mobilszolgáltató a piacon
A Netfone az együttműködés keretében új MVNO-szereplőként (virtuális mobilszolgáltató) lépett a piacra. Az MVNO kiemelt partnerei a kábeltelevízió- és internetszolgáltatók, melyek közül az első, a Drávanet már elindította a szolgáltatását és szeptemberig további 8-10 kábeltévés szolgáltató tervezi az indulást. Az új piaci helyzet közel félmillió háztartás elérését biztosítja.
A virtuális mobilszolgáltató jelenleg mobilinternet értékesítését teszi lehetővé, főleg kábeltelevízió-szolgáltató partnerei számára. A kábeltelevízió-szolgáltatók saját márkanév alatt értékesíthetik a Netfone által biztosított mobilinternetet. Az első partner, a Drávanet Vivafone név alatt 2010. június 30-án indult.
A virtuális mobilszolgálató piacra lépésével a mobilinternet csupán az első állomás, a következő hónapokban újabb szolgáltatások várhatóak mind a mobilitás, mind a televíziós és távközlési technológiák kapcsán.
Kapcsolódó cikkek
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- Közel kilencmillió karácsonyi SMS és MMS a Vodafone-nál
- Arcfelismerés az óriástelefonon
- Vodafone-Karácsony: 1 forintért 12 különböző okostelefon
- A mobilfizetés éve lesz 2012
- Új feltöltőkártyás Vodafone-tarifa: Jutalom Plusz
- Vodafone: Kedvezményes tarifa + szuperinternet egyetemistáknak
- 2012 közepére országosan szupergyors a Vodafone
- A mobilpiacra lép a Tesco a Vodafone-nal közös vállalattal
- Új, havidíjas tarifák a Vodafonnál - egyéni kedvezménnyel
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.