Új szereplő a mobilinternet-piacon a Btel
A Vodafone-nal kötött hosszú távú együttműködés alapján a Btel (Business Telecom Távközlési Kft.) saját márkanévvel mobilinternet-szolgáltatást indított - közölte a Btel az MTI-vel csütörtökön.
A mobilinternet hálózati kiszolgálását a Vodafone biztosítja a Btel részére.
Takács Krisztián, a Btel ügyvezetője az MTI kérdésére elmondta: a szolgáltatást csütörtökön kezdték meg. A jelenleg 20 ezres ügyfélkörrel rendelkező Btel a kezdetekben ugrásszerű, a későbbiekben egyenletes növekedést vár az új szolgáltatástól - fűzte hozzá.
Az új mobilinternet-szolgáltatás szorosan illeszkedik a Btel üzleti koncepciójába: a cél az, hogy a szélessávú internet portfoliójában megtalálható legyen a mobilinternet is.
A 2006-ban magyar magánszemélyek által alapított Business Telecom Távközlési Kft. a szélessávú internettől a telefonon, a tv és a szerver hosting szolgáltatásig nyújt telekommunikációs szolgáltatásokat. Mintegy ezer önkormányzati és intézményei
végpontot szolgál ki telefonnal és internettel.
A Btel Kft. az idén 1,2 milliárd forint árbevételt vár a tavalyi 819 millió forint után. A múlt évben az árbevétel 550 millió forinttal haladta meg a 2008. évit. A társaság nyereségesen gazdálkodott, az adózott nyereség 2009-ben megközelítette a 144 millió forintot.
Kapcsolódó cikkek
- Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál
- Sziget Fesztivál szponzorációért kapott díjat a Vodafone
- November végétől a Vodafone is árulja az iPhone 4-et
- Októberben is emelkedett a mobil-előfizetők száma
- A Vodafone első üzleti félévében 56 százalékkal nőtt a profit
- Sajátmárkás Vodafone mobilnet az Externettől
- A Vodafone Magyarországon is forgalmazza az iPhone 4-et
- Ősszel már a Vodafone és a Telenor is árusítja az iPhone 4-et
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- GVH: 60 millió forint bírság a Vodafone-nak
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.