Várakozások felett teljesített a Motorola
A hosszú éveken át veszteséges, amerikai székhelyű mobiltelefon-gyártó összesen 2,64 milliárd dollár bevételre tett szert az év második három hónapjában, amiből 1,7 milliárd volt a készülékgyártó üzletág bevétele, összhangban az elemzői várakozásokkal. A hálózati eszközök értékesítése volt az, ami meghaladta a korábbi prognózisokat, a várt 900 millió helyett ugyanis 940 millió dollárt sikerült az ágazatnak kitermelnie. Csakhogy ez már nem túl sokat számít a Motorola jövője szempontjából, mivel a vállalat ezt a felét hamarosan eladja a Nokia Siemens-nek. A cég adózás előtti nyeresége 162 millió dollár lett, szemben az egy évvel korábbi 26 millióval.
Várakozások ide vagy oda, összességében elmondható, hogy a Motorola jó lóra tett, amikor a Google Android készülékektől várta a cég megmenekülését. Legalábbis egyelőre így tűnik, hiszen a cég negyedévben eladott 8,3 millió mobiljából 2,69 millió volt ilyen készülék, konkrétan Droid. A nemrég piacra dobott Droid X szintén nagy sikernek ígérkezik, csak nehogy ugyanabba a hibába essen a gyártó, mint annak idején a Razr-rel, amikor egyetlen sikeres készülékre tette föl a cég jövőjét és később nem tudott megújulni.
Kapcsolódó cikkek
- A Motorola bemutatta a Xoom 2 Android táblákat
- Az MWC-n mutatja be a Motorola legújabb csúcsmodelljét: Atrix 3
- Úton a Motorola első Atom meghajtású okostelefonja
- 99 eurós kagyló - Motorola GLEAM+
- Bemutatkozott a Motorola Defy+ JCB Edition
- Motorola Droid RAZR MAXX, MotoLuxe és Droid 4: hivatalosan is
- Hatalmas kijelző és egyedi formaterv: új Motorola RAZR a Vodafone-nál
- Két középkategóriás Motorola a láthatáron – Motoluxe és Defy Mini
- Motorola Defy Mini a láthatáron
- Motorola Atrix dokkolóval - A Vodafone kínálatában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.