Új szoftverüzletág az APC by Schneider Electricnél
Új, adatközponti szoftverüzletágat hozott létre az APC by Schneider Electric. Az új, Data Center Software üzletág lesz felelős az adatközpontok fizikai infrastruktúrájával kapcsolatos szoftver- és menedzsment rendszerekért, valamint a szoftverfejlesztés, a kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységek, illetve a marketing- és partnerprogramok felügyeletéért.
A Data Center Software üzletág támogatni fogja a Schneider Electric energiamenedzsment kezdeményezéseit. Az üzletág csapata az Ecostruxure egyik kritikus elemeként az APC InfraStruxure menedzsment szoftver portfólióját fogja kiemelten kezelni. Az InfraStruxure megoldás segítségével az adatközponti szoftverüzletág leegyszerűsíti és segíti az energia- és üzemeltetés-hatékonysági célkitűzések megvalósítását az adatközponti környezet minden területén.
A szoftver portfólió elemei az InfraStruxure Operations – a mindennapi üzemeltetés és készletnyilvántartás; az InfraStruxure Central – az adatgyűjtés és eszközfelügyelet; az InfraStruxure Capacity és InfrStruxure Change – a tervezés és optimalizálás feladataira szolgálnak. Az InfraStruxure Energy Efficiency pedig az energia felhasználás elemzésére és modellezésére nyújt lehetőséget egészen a rack-es szerverek szintjéig.
Az új üzletágat Soeren B. Jensen az APC adatközponti szoftverekért felelős alelnöke vezeti, közvetlenül Laurent Vernerey, az APC elnök vezérigazgatójának és egy dedikált ellenőrző testületnek az felügyelete alatt.
Kapcsolódó cikkek
- Indul a több csomópontból álló Budapest Internet Exchange (BIX)
- APC: új InfraStruXure Operations programrendszer az adatközpontokban
- A Fujitsu új Windows Azure-alapú felhőszolgáltatásokkal lép piacra
- Új PlateSpin verziókat jelentett be a Novell
- Együtt: EMC-Vmware-Cisco, avagy egy új adatközponti modell ígérete
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- A Fujitsu ManageNow megoldása gyors megtakarítást ígér
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Közös HP-Microsoft IT-megoldások
- A közepes méretű vállalatok az adatközpontok éllovasai
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB továbbfejlesztett hajtása új életre kelti a NASA szélcsatornáját
Az ABB Motion OneCare szerviz-megállapodás részeként az ABB az Amerikai Nemzeti Repülési és Űrhajózási Hivatal (NASA) számára korszerűsítette a változtatható sebességű hajtást (VSD), amivel legalább 10 évvel meghosszabbítja a hamptoni (Virginia állam) Langley Kutatóközpontban található National Transonic Facility (NTF) elnevezésű szélcsatorna élettartamát. A nagy magasságú és a hangsebességhez közeli repülési körülmények közötti szimulálására alkalmas szélcsatornát a repülőgépek teljesítményének és üzemanyag-fogyasztásának optimalizálására használják. Ezt a szélcsatornát használták korábban a Boeing 777-es, az űrsikló és gyorsítórakétájának tesztelésére is.
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.