Már Magyarországon is elérhető a SharePoint 2010 hosztolt formában
Szeptember 1. óta már Magyarországon is lehetőségünk van a Microsoft SharePoint 2010 termékcsalád hosztolt, azaz külső vállalatnál üzemeltetett verzióját használni.
A jelenleg kizárólag a MOLEHAND Kft. által nyújtott szolgáltatást itthon elsősorban a KKV-k veszik igénybe, hiszen alacsony havidíj mellett, gyorsan juthatnak ütőképes vállalatirányítási, csoportmunka-támogató, valamint dokumentum- és ügykezelő rendszerhez. Ráadásul a vállalat kedvező áron kínál támogatási tevékenységet is, ami gyors és hatékony bevezetést tesz lehetővé bárki számára. Bár a rendszer elsajátítása egyszerű, a rengeteg lehetőség miatt nehézségek léphetnek fel az első találkozáskor. Ennek megfelelően a MOLEHAND minden leendő ügyfelének minimum 1 óra helyszíni tanácsadást és konzultációt nyújt ingyenesen, ráadásul 1 hónap próbaidő is az ügyfelek rendelkezésére áll a rendszer jobb megismerésére.
A termék korábbi verzióját használó vállalatok számára a MOLEHAND ingyenesen frissíti a rendszert 2010-es verzióra. Az új verzió, új – az Office termékekben már megszokott – menüszalaggal rendelkezik, de a frissített (és akár a régi rendszerrel párhuzamosan futó) portál a hagyományos megjelenéssel indul, amit a felhasználók igény esetén válthatnak az új külalakra.
Kapcsolódó cikkek
- Iphone-ról, Ipad-ról is elérhető a SAP Business One
- Számítási felhőbe telepített IFS Applications megoldás világszinten elérhető szolgáltatásként a NEC-től
- Vállalatirányítás: nagyberuházás helyett kiszámítható költség
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Biztonság és teljesítményfokozó frissítés Oracle Solaris-hoz
- Újabb Ford márkakereskedés alkalmaz cDMS-t
- Agrár vállalkozásoknak fejleszt informatikai rendszert a Humansoft
- Üzletmenet-folytonosságot megtartó megoldások a HP-től
- Új fejlesztések az Assonónál
- Automatikus Portarendszert fejleszt az Alvicom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.