Élő közvetítések a YouTube-on
A valós idejű közvetítések már jó ideje részét képezik az internetes forgalomnak, ám a megfelelő minőséget és sávszélességet meg kell fizetni. Éppen ezért inkább egy-egy esemény, koncert közvetítésére vállalkoznak a piaci szereplők, és nem jellemző a mindenki által, bármikor elérhető rendszer. Hasonló megoldás bevezetésén már régebb óta gondolkodott a Google, ám a technikai megvalósítás csupán a történet egyik oldala. Ezt próbálják most tisztázni egy kétnapos tesztperiódus során, és a tapasztalatok alapján döntik el, mikorra vállalják az üzemszerű bevezetést.
Sajnos azonban úgy néz ki, hogy a rendszer fenntarthatatlan lenne, ha mindenki szabadon indítana saját videó-folyamot, így elsősorban vállalatok, intézmények részére kínbálnák a szolgáltatást. Az élő közvetítések világa azért nem példa nélküli a Google történetében, a vállalat már közvetített az amerikai elnök egyik beszédét, valamint a U2 koncertjét is. A terveket tehát a későbbiekben, a tapasztalatok alapján konkretizálják, a tesztelésben bárki részt vehet, ám csak az előre beállított élő műsorfolyamok közül választhat.
Kapcsolódó cikkek
- A Szallas.hu-val indul a YouTube Magyarországon
- Indul a magyar YouTube
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Októberben 1,604 millió digitálistelevízió-előfizető
- Bejeződött a digitális átállás Franciaországban
- Májusban közel 1,531 millió digitálistelevízió-előfizetés volt
- Televíziók vetélytársává tenné a YouTube-ot a Google
- Januárban 1,45 millió digitálistelevízió-előfizetés volt hazánkban
- Novemberben már közel 1,4 millióan televízióztak digitálisan
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.