A gyenge mobileladások miatt távozik az LG vezérigazgatója
Az LG-nek ugyan van néhány Android-rendszerű, érintőképernyős mobilja, mint például az Ally vagy az Optimus One, ezek azonban korántsem olyan népszerűek, mint a Samsung, a Motorola, vagy éppen a HTC hasonló készülékei. A cég kínálatában szerepelnek még Windows Mobile üzleti okostelefonok, ezek azonban szintén nem fogynak túl jól manapság, és a Windows Phone 7 megjelenéséig nem is nagyon várható ebben változás. Így aztán a mobilok rossz szereplése is szerepet játszott abban, hogy a teljes cégcsoport bevételeinek negyedét adó LG Electronicsnak sem sikerült kihúznia a vállalat szekerét a kátyúból – a harmadik negyedév vesztesége elérte a 120 milliárd vont (kb. 22 milliárd Ft).
A távozó Nam Yong helyét Koo Bon-Joon veszi át az LG élén, aki valószínűleg azonnal leváltja majd a mobilrészleg fejét, Skott Ahnt és másokat is. A kisebbik dél-koreai elektronikai cég és mobilgyártó egyébként már korábban vázolta rövid távú mobilpiaci stratégiáját: eszerint hamarosan, a rivális Samsungot megelőzve egy kétmagos, 1 GHz-es nVidia Tegra processzorral felszerelt Optimus okostelefont dobnak piacra. Az LG nagyra törő tervei szerint néhány év alatt 10 millió darabot szeretne értékesíteni a készülékből.
Kapcsolódó cikkek
- Edward Norton és Daria Werbowy a PRADA phone by LG 3.0 arcai
- Egymillió eladott LG Optimus LTE
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- LG E400 – Android 145 dollárért
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
- LG X3: Tegra 3 és HD kijelző
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- Megérkezett a harmadik PRADA mobil az LG-től
- 2012-ben indul a PRADA Phone by LG 3.0 forgalmazása
- Papp István a Microsoft Magyarország Kft. új ügyvezetője
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.