Az interneten az Expressz új állásközvetítője
Az Expressz saját erősségét a rendelkezésre álló hatalmas adatbázisában, valamint az offline és online közönség érdeklődésének kombinálási lehetőségében látja. A hazai álláspiacon kétségkívül kulcspozícióban lévő Expressz hirdetési újság 320 ezres példányszámával az ország 7. legolvasottabb napilapja, amelyet a társadalom teljes keresztmetszete ismer és olvas, amikor valamilyen tranzakcióra készül, például ingatlant vásárol, társat vagy éppen állást keres.
A hirdetési piac internetirányba történő átrendeződését az Expressz sem hagyhatta figyelmen kívül, annál is inkább, mivel a külföldi tulajdonosra is jellemző, hogy az eladott példányszámok mellett egyre inkább a letöltések számában (40 millió/hó fölött) méri üzleti sikerét. Az Expressz Kiadó tulajdonosa, a Trader.com eredetileg kanadai, jelenleg párizsi központtal működő, tipikus ún. dotcom vállalkozás, amely 17 országban 230 kiadvánnyal, hirdetési médiummal van jelen, és internetes apróhirdetési piacának bővítését stratégiája fontos elemének tekinti. E stratégia része az Expressz tartalmának interneten való megjelenítése is. Az expressz.hu internetes oldal a Trader.com arculatához igazodva már egy ideje megtalálható a neten, a most nyíló jobsite viszont egy új koncepció része, amelynek keretében az Expressz - ahogy azt már offline kiadványai számának növelésével is megvalósította - egyes célcsoportoknak önálló vertikális kiadványok létrehozását tervezi.
Kreiter Éva, az önéletrajz- és állásadatbázissal induló Karrierexpressz kreatív vezetője ecsetelte az online állásközvetítés előnyeit, és bemutatta a szolgáltatás működését. A rendszer figyelemre méltó jellemzője az ingyenesség, ami nemcsak a munkavállalók kiváltsága, hiszen itt - az online állásközvetítő-piac többi szereplőjével ellentétben - a munkaadók is ingyenesen adhatják fel álláshirdetéseiket. Arra a kérdésre, hogy a munkaadók felé kínált ingyenesség rövid távú reklámfogás vagy egy hosszú távú koncepció része, az volt a válasz, hogy valahol a kettő között, tehát középtávon (kb. fél-egy évig) szándékozzák ezt az ingyenességet fenntartani. Szolgáltatási díjat csak a munkavállalói adatbázisban való keresés, illetve a különleges kívánságok szerint megjelenített hirdetések (mini homepage, élő hivatkozás a hirdető weboldalára, szolgáltatáscsomagok) után számolnak fel.
A Karrierexpressz jövőbeni tervei között az interaktív online szolgáltatások beindítása, valamint a site nemzetközivé tétele szerepel, kihasználva a Trader.com világméretű adatbázisában rejlő lehetőségeket. Ez év szeptemberében tehát már nem csak a magyar karrierpiacon, de külföldi állások között is lehet majd itt keresgélni.
A jelenleg elérhető hasznos tartalom részeként karrierpiaci érdekességeket, linkeket, praktikus tanácsokat találunk, az álláskeresők segítséget kapnak önéletrajzuk megírásához, az interjúra való felkészüléshez. A "@-magazin" menü folyamatosan frissített oldalain megtalálhatók a foglalkozáspolitikai, munkaügyi és HR-témájú cikkek, tanulmányok szemléi, a "Jogi információk" címszó alatt pedig a Munka törvénykönyve, illetve különböző szerződésminták.
A Karrierexpressz további érdekessége a "Csevegő" oldal, amely lehetőséget nyújt a felhasználók online vélemény- és tapasztalatcseréjére, s időről időre szakemberrel történő csevegésre. A site látogatói rövid regisztráció után kapcsolódhatnak be az álláskereséssel kapcsolatos témákban zajló társalgásba.
Kapcsolódó cikkek
- Heineken: Keresőmarketing és új Bajnokok Ligája site
- Hírportált indított az RTL Klub
- Tavaszi csúcsforgalom az NJSZT-ben
- Több mint 150 millió weboldal a világhálón
- Városnézés, MP3-lejátszóval Szegeden
- kulturgut.wien.at: Bécs új honlapja
- Az InfoRádió kapta Az év honlapja idei médiadíját
- Díjazták a NOD32 honlapját
- Magyar internetes holding terjeszkedik a Balkánon
- 2007 legjobb honlapjai, kreatív megoldásai
November 28: Nyílt Nap az ELTE Informatikai Karán
November 28-án a felvételi döntés előtt álló középiskolások, illetve az informatika területén továbbtanulni szándékozók részére az ELTE Informatikai Kar Nyílt Napot tart.
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR közzétette az AI-jal felturbózott MagicOS 9.0 ütemtervét
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.