Orosz rakétacégbe csapódott az SAP
Az SAP AG bejelentette, hogy az orosz Proton-Perm Motors a szoftvercég megoldását választotta üzleti folyamatai támogatására.
A több ezer embert foglalkoztató, Urál-hegység lábánál fekvő vállalat rakétahajtóműveket gyárt különböző légi-és űrjárművekhez, többek között a Proton -mely például a Mir, a Nemzetközi Űrállomás moduljait juttatta célba- valamint az újgenerációs Angara hordozórakéta család számára is.
A Proton-Perms Motors a nagyvállalati szoftvermegoldással a mindennapi, széleskörű tevékenységeit optimalizálja, melynek során 20%-os raktárkészlet csökkentést, és 15%-al gyorsabb gyártási folyamatokat kíván elérni.
A 2010. novemberében elinduló, háromfázisos bevezetés az emberi erőforrás, a gyártás, a pénzügy, a könyvelés, a beszerzés, a raktárkészlet, az értékesítés, a tervezés, a minőségbiztosítás, az ügyfélkapcsolatok, valamint az elemzés területét fogja érinteni.
A szerződés értékét a felek nem hozták nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu átfogó IT-infrastruktúra üzemeltetési szolgáltatást indít SAP-hoz
- SAP CRM minden szinten
- Nagyszabású SAP szoftverfrissítés
- Elektronikus hitelesítést biztosító bővítmény SBO számlázó rendszerekhez
- Egy nap alatt SAP vállalatirányítási rendszer kkv-knak
- Új funkcióval gazdagodik az SAP Business One
- Konszignációs raktárkezelés SAP-hoz kapcsolódva
- Az SAP kiadta harmadik ERP bővítőcsomagját
- Közös SAP-Business Objects termékkínálat
- Speciális célszoftver festékkereskedőknek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.