Felhőtlenül a felhőben – a Novell megoldásaival
A Novell Magyarország bejelentette a felhő alapú számítástechnikai környezetek felügyeleti és biztonsági kihívásaira optimalizált megoldáscsaládjának elérhetőségét.
A Harris Interactive felméréséről
A Harris Interactive elemzővállalat több mint 200 nagyvállalati és informatikai vezető körében végzett felmérést a virtualizáció és a felhő alapú informatika elfogadottságáról. A Novell által támogatott felmérés eredményei alapján a nyilvános és a privát felhőre épülő számítástechnika a nagyvállalati informatikai erőforrások egyre fontosabb alkotóelemét képezi. A kutatás másik fontos megállapítása, hogy a piacon jelentős igény mutatkozik a biztonság és az informatikai szolgáltatások felügyeletének integrált megközelítésére a felhőalapú számítástechnika terén.
A Novell megoldása a felhők biztonsági kihívásaira
A Novell Cloud Security Service, a Novell felhőbiztonsági szolgáltatása, amely egy egységes és biztonságos személyazonosság-kezelési keretrendszer kialakítását teszi lehetővé a vállalatok fizikai, a virtuális és a felhő alapú informatikai rendszereiben. A Novell szolgáltatása hozzáférés-kezelési, biztonsági és megfelelőségi megoldásokat kínál a felhő alapú informatikai rendszerekhez, így gyorsan és egyszerűen kiterjeszthetők a házirendek és a személyazonosság-kezelési infrastruktúrák a nyilvános felhőkre. A Novell ezzel az integrált, költséghatékony és egyszerűen használható csomaggal segíti a vállalatokat a nyilvános és a privát felhő alapú környezetek összetett biztonsági és megfelelőségi követelmények kezelésében.
A Novell Cloud Security Service által biztosított legfontosabb szolgáltatások:
Egyszerű és gyors kiterjesztés bármilyen felhőre
Egységes biztonsági keretrendszer
Integráció a vállalati személyazonosság-kezelő rendszerrel
Felhasználói adatok és jogosultságok automatikus beállítása
Egypontos bejelentkezés
A felhasználói tevékenység naplózása
A Novell megoldása a felhők felügyeleti kihívásaira
A Novell Cloud Manager, a Novell felhő alapú környezetek felügyeletét biztosító megoldása az összes vezető hypervizoron, operációs rendszeren és hardverplatformon biztosítja a felhőalapú környezetek kiépítését és biztonságos kezelését. A megoldás automatizált, munkafolyamat támogatással kiegészített igénylési rendszere egyszerűbbé teszi az új informatikai szolgáltatások üzembe helyezését. A Cloud Manager kontrollálhatóvá teszi az informatikai szolgáltatások, erőforrások és szolgáltatási szintek valós költségeit a felhőben, emellett biztonságos, a törvényi és iparági előírásoknak megfelelő IT-környezetet teremt a felhőben. Az eszköz kiegészíti az üzleti szolgáltatás-felügyeleti megoldásokat, hiszen a beépített Novell Sentinel-csatlakozó lehetővé teszi a felhőben elvégzett tevékenységek naplózását.
A Novell Cloud Manager által biztosított legfontosabb szolgáltatások:
A vezető hypervisorok és operációs rendszerek támogatása
Új szolgáltatások egyszerű üzembe helyezése
A költségek átláthatóvá tétele
Szabályozott üzemeltetés
Integráció BSM termékekkel
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- E-média táblagép és a felhő-alapú e-könyvesbolt a Sharptól
- RealNetworks Unifi: új felhő az internet egén
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Magas biztonsági fokozatú Cloud szolgáltatások a UNIT4-től
- 2,2 milliárd dollárért felvásárolták a Novellt
- Valós idejű, vállalati, közösségi együttműködést nyújt a Novell Vibe
- Cloud computing, azaz a virtualizáció következő lépcsője a XXI. században
- Adattároló céget vett a Dell
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.