Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Stratégiai jelentőségű pozícióba nevezett ki három vezetőt a Xerox vállalat. Mostantól alelnöki pozíciót tölt be Mark Costello, szabadalmi- és stratégiai jogtanácsos, Mike Festa, a fúziók és felvásárlások igazgatója és Joe Mancini, az Egyesült Államokban és Kanadában zajló pénzügyi műveletekért felelős vezető.
Az 53 éves Mark Costello általános szabadalmi- és stratégiai jogtanácsos, aki a Xerox vállalat szabadalmi- és védjegy portfóliójának kezeléséért, illetve védelméért felelős. Emellett ő határozza meg a vállalat jogi stratégiáját több területen is, így a Xerox és a Fuji Xerox vegyesvállalati együttműködése kapcsán is. Costello 1985-ben csatlakozott a Xeroxhoz, és éveken át a Xerox kutató-fejlesztő részlegénél dolgozott, mielőtt 2001-ben kinevezték volna szabadalmi jogtanácsosnak.
Az 50 éves Mike Festa a Xerox Fúziós és Felvásárlási osztályának igazgatója, így ő felügyeli a Xerox felvásárlásokkal kapcsolatos beruházásait, értékbecslési elemzéseit, és a vállalat szellemi tulajdonának kezelését. A szakember 19 éve a Xerox alkalmazottja, ahol eddig számos vállalati, üzletcsoporti és operatív pénzügyi pozíciót töltött be. A közelmúltban a Xerox Europe pénzügyi vezetését látta el.
Az 52 éves Joe Mancini a Xerox Észak-Amerikai Pénzügyi Csoportjának vezetője 1989-ben csatlakozott a Xeroxhoz, ahol eddig is számos pénzügyi posztot töltött be. Dolgozott a Xerox Irodai Csoport pénzügyi alelnökeként, és a Vállalati Pénzügyi Elemzés részleg igazgatójaként is. Ugyancsak ő volt a vállalat fúziós és felvásárlási műveleteinek vezérigazgatója, és ennek köszönhetőem végigkísérte az Affiliated Computer Services (ACS) felvásárlását, ami a Xerox eddigi legnagyobb akvizíciójának minősül.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.