Belátunk a számok mögé!
Megismertük Vatera Károly célcsoportját
Az Adverticum közel egy éve teszteli az új szolgáltatást, amelynek első, valós piaci körülmények között végzett tesztkampánya idén tavasszal zajlott a Vatera.hu közreműködésével, a népszerű Vatera Károly kampány keretében. A teszt teljes sikerrel zárult úgy a Vatera számára üzetileg, mint az Adverticum számára technológiailag.
A kampány eredményeit összesítő kampányjelentésből többek között megtudható, hogy a Vatera hirdetései leginkább a 18-29 éves korcsoportot érték el (35.4%), a bannerekre kattintó felhasználók többsége középfokú végzettségű (44.84%), városi lakos (44.13%), a kattintási hajlandóság terén pedig a nők részéről valamivel nagyobb aktivitás (53.91%) mutatkozott a férfiakkal szemben.
Amint arról korábban már hírt adtunk, az Adverticum és az NRC Piackutató vállalat közösen, VMR-AdProfile néven új, böngésző alapú szoftveres mérési rendszert indított, amellyel a hirdetési kampányok által elért célcsoportok demográfiai összetételéről is fontos adatok nyerhetők. Az Adverticum statisztikáiban jelenleg nemre, korra, iskolai végzettségre és lakóhely típusára vonatkozó ingyenes alapadatok találhatók, de igény esetén, kampánymérettől függően további, mélyebb kutatást lehetővé tevő mutatókhoz is hozzájuthatnak az Adverticum AdServer-t használó vállalatok. Ilyen adatok lehetnek pl.: foglalkozás típusa, családi állapot, háztartásban élő személyek száma és összetétele, ESOMAR státusz, internet használati szokások, online vásárlási szokások stb.
Az újdonságot jelentő demográfiai adatok mellett természetesen továbbra is megtalálhatók az Adverticum kampányjelentéseiben a megszokott, korábban is mért adatok, nevezetesen a hirdetések megjelenésszáma, a kattintások száma, a kattintási arány, az egyedi megjelenések, a keresztlátogatottsági adatok, valamint lehetőség van a kattintás után kiváltott felhasználói akciók követésére is.
Adverticum AdServer NG, a jelen és a jövő rendszere
Az Adverticum Zrt. tizenegy éve fejleszti és szolgáltatja Magyarország piacvezető hirdetéskiszolgáló rendszerét, amelynek újgenerációs változatát 2009-ben helyezte üzembe AdServer Next Generation néven. Rugalmas architektúrája révén az új rendszer a megszokott feladatok elvégzése mellett kiválóan alkalmas a jelen és a közeljövő minden technológiai újdonságának implementálására. Az AdServer NG-t már számos hazai weboldal használja elégedetten, napi rendszerességgel. Az Adverticum minden partnere számára díjmentesen lehetővé teszi a korábbi hirdetéskiszolgáló rendszerről való átállást a gazdagabb funkcionalitással és korszerűbb felülettel rendelkező AdServer NG-re.
Kapcsolódó cikkek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
- Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
- Nagyszabású T-Home akció
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Ne kövess! - Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.