Másodpercenként egy újabb taggal bővül a LinkedIn közösségi oldal
A magántulajdonban lévő cégnek már 85 millió tagja van, és másodpercenként egy újabb felhasználó csatlakozik az internetes közösséghez - mondta el Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója a San Franciscóban megrendezett Web 2.0 konferencián. A regisztrált tagok fele az Egyesült Államokon kívül él. A közösségi oldal népszerűsége elsősorban Brazíliában és Kínában növekszik hatalmas lendülettel.
Weiner szerint az a legnagyobb különbség az általa vezetett cég és a közösségi oldalak királyának tartott Facebook között, hogy a LinkedIn elsősorban a karrierépítést elősegítő kapcsolatépítésre helyezi a hangsúlyt és nem teregeti ki a tagok magánéleti titkait. "A főiskolai évek alatt valószínűleg sokan megfordultunk olyan őrült bulikban, ahol például kézen állva ittuk a sört egy hatalmas hordóból. Nem hinném, hogy bárki örülne annak, ha az erről készült felvételeket mondjuk a jövendőbeli főnökei is megcsodálnák. Az emberek többsége igyekszik szétválasztani a magán-, és a munkahelyi életét" - hangoztatta Weiner.
A LinkedIn éppen ezért egy olyan közösségi oldal, amely kifejezetten a kollégákkal, főnökökkel és az alkalmazottak toborzásáért felelős személyekkel való kapcsolattartást teszi lehetővé. A céget 2003-ban alapították és székhelye a kaliforniai Mountan View városában van. A bevételeit reklámhirdetésekből, előfizetési díjakból és a munkáltatókat a jelentkezőkkel összekötő szolgáltatásából nyeri.
A több mint 500 millió taggal büszkélkedhető Facebookon az ismerősök egészen magánjellegű információkat is megosztanak egymással, vagy akár a felhasználók mindegyikével.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága
- Nem elégséges a kisgyermekek védelme az internetes közösségi hálózatokon az Európai Bizottság szerint
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
- A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Brit zavargások - A közösségi oldalak képviselőivel egyeztetne a belügyminiszter
- Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
- A közösségi médiában való jelenlét támogatja az értékesítést
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Most is a Debreceni Egyetem a legjobb választás
Megjelent az online általános felsőoktatási felvételi tájékoztató, melyben a Debreceni Egyetem valamennyi jövő szeptemberben induló képzése, köztük hét új mesterszak is megtalálható. A Debreceni Egyetem jövőre is az ország legszélesebb képzési kínálatával várja a felvételi előtt állókat.
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
Új törvény szabályozza a kiberbiztonságot
A Parlament elfogadta a kiberbiztonsági szabályozás új keretrendszerét, a Magyarország kiberbiztonságáról szóló törvényt. A jogszabály új kötelezettségeket is ró az érintett vállalatokra – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda. A jogszabálynak meg nem felelő cég akár 10 millió eurós bírsággal nézhet szembe.