A közösségi médiában való jelenlét támogatja az értékesítést
Az elmúlt egy évben tovább nőtt a közösségi hálózatokat, blogokat, mikroblogokat és fórumokat új ügyfelek elnyerésére használó vállalatok száma, állítja a Regus, a rugalmas munkahelyi megoldások vezető szakértőjének legújabb kutatása. A 17 000 vállalatvezető és tulajdonos részvételével készült nemzetközi felmérés szerint 2010 augusztusában a vállalatok 40 százaléka szerzett új ügyfeleket a vállalat közösségi média tevékenysége révén, idén pedig ez az arány további 7 százalékkal növekedett. Világszerte a vállalatok 52 százaléka használja a közösségi médiát – például a Twitter és Weibo oldalakat -
a már meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartásra és információcserére. Ez a kommunikáció már a saját munkatársak felé is egyre fontosabb tájékoztatási csatornává válik: a cégek 53 százaléka ösztönzi dolgozóit, hogy csatlakozzanak olyan szakmai hálózatokhoz, mint például a LinkedIn, a Xing vagy a Viadeo.
A közösségi média használata lehetőségből szükségszerűséggé vált. A vállalatok 74 százaléka egyetért abban, hogy a marketingstratégiák ilyen jellegű tevékenység nélkül nem lehetnek igazán sikeresek. A kijelentés komolyságát alátámasztja, hogy a cégek 39 százaléka hajlandó marketing büdzséjének akár egy ötödét is erre a célra fordítani, 8 százalékuk pedig még nagyobb befektetést szentel a közösségi médiának. Emellett azonban, fontosnak tartják, hogy a marketingmix kiegyensúlyozott maradjon – 61 százalékuk meg van győződve róla, hogy egy sikeres kampányhoz szükség van a hagyományos és a digitális technikák együttes használatára.
„„Miután a vállalatok kilábaltak a válságból, egyre inkább visszatérnek a recesszió előtti működési gyakorlathoz, és rugalmasabb,
versenyképesebb stratégiákat alkalmaznak” - mondta Mark Dixon, a Regus vezérigazgatója. „Az értékesítési lánc kezelésétől az informatikai felhők, a video kommunikáció és a mobil munkavégzés használatáig az üzleti működés egyetlen területéről sem feledkeznek meg. Ennek az átalakulásnak nyilvánvalóan része a közösségi média gyors fejlődése, hiszen egyre több vállalat használja ezt a csatornát meglévő ügyfelei lojalitásának növelésére és hatékony akvizíciós eszközként.”
Kapcsolódó cikkek
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Közösségi portálokon az osztrák kormányfő
- Internet Hungary - Új lehetőségek a közösségi oldalakon
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága
- Élő KLM-válaszok a közösségi oldalakon
- Twitter- és Facebook-oldalt indít az osztrák kancellár
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Instantbird 1.0
- Százszor kell bocsánatot kérnie a Twitteren
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.