Másodpercenként egy újabb taggal bővül a LinkedIn közösségi oldal
A magántulajdonban lévő cégnek már 85 millió tagja van, és másodpercenként egy újabb felhasználó csatlakozik az internetes közösséghez - mondta el Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója a San Franciscóban megrendezett Web 2.0 konferencián. A regisztrált tagok fele az Egyesült Államokon kívül él. A közösségi oldal népszerűsége elsősorban Brazíliában és Kínában növekszik hatalmas lendülettel.
Weiner szerint az a legnagyobb különbség az általa vezetett cég és a közösségi oldalak királyának tartott Facebook között, hogy a LinkedIn elsősorban a karrierépítést elősegítő kapcsolatépítésre helyezi a hangsúlyt és nem teregeti ki a tagok magánéleti titkait. "A főiskolai évek alatt valószínűleg sokan megfordultunk olyan őrült bulikban, ahol például kézen állva ittuk a sört egy hatalmas hordóból. Nem hinném, hogy bárki örülne annak, ha az erről készült felvételeket mondjuk a jövendőbeli főnökei is megcsodálnák. Az emberek többsége igyekszik szétválasztani a magán-, és a munkahelyi életét" - hangoztatta Weiner.
A LinkedIn éppen ezért egy olyan közösségi oldal, amely kifejezetten a kollégákkal, főnökökkel és az alkalmazottak toborzásáért felelős személyekkel való kapcsolattartást teszi lehetővé. A céget 2003-ban alapították és székhelye a kaliforniai Mountan View városában van. A bevételeit reklámhirdetésekből, előfizetési díjakból és a munkáltatókat a jelentkezőkkel összekötő szolgáltatásából nyeri.
A több mint 500 millió taggal büszkélkedhető Facebookon az ismerősök egészen magánjellegű információkat is megosztanak egymással, vagy akár a felhasználók mindegyikével.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága
- Nem elégséges a kisgyermekek védelme az internetes közösségi hálózatokon az Európai Bizottság szerint
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
- A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Brit zavargások - A közösségi oldalak képviselőivel egyeztetne a belügyminiszter
- Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
- A közösségi médiában való jelenlét támogatja az értékesítést
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.