Pénteken 89 dollár a Kindle 2
A legtöbb kereskedelmi tevékenységben az év legfontosabb értékesítési időszaka az ünnepi időszak, melynek nyitó napja idén november 26-ra esik. Ezen a kiemelt pénteken számos akcióval próbálják megindítani a vásárlási folyamatot, amire válaszul az élelmesebb vásárlók nagyszerűüzleteket köthetnek, és gyakran éjszakáig sorban állnak a nem ritkán már hajnalban nyitó boltok, áruházak előtt. Az Amazon egyik legfontosabb idei fekete pénteki akciója a Kindle e-olvasó korábbi változatának, a Kindle 2-nek a leárazása, csupán erre az egyetlen napra.
A gép műszaki paraméterei alig maradnak el a most futó modell mögött, ám a jelenlegi 3G verzió valamivel jobb kontrasztjáért és nagyobb méretéért már 189 dollárt kell fizetni. Ennek fényében az éppen 100 dollárral alacsonyabb 89 dolláros ár több, mint kedvezőnek mondható, nem véletlen, hogy az Amazon már előre figyelmeztetett, az akció csak a készlet erejéig érvényes. A Wi-Fi-n kommunikáló kisebb testvér eredeti ára is 139 dollár, így a 89 dollár innen nézve is komoly engedményt jelent.
Kapcsolódó cikkek
- E-kölcsönzés: új szolgáltatás a Goethe Intézetnél
- Megjelent az első beszámoló a Malév végnapjairól: friss és izgalmas e-könyv született az égi történet földi valóságáról
- Self-publishing: szöveg-lerakat vagy virágzó text-kultúra?
- Tarol a Táblamagazin az Android Marketen
- Rajzregény: e-könyves műfaj
- Több mint egymillió látogatója volt tavaly az Adatbank Erdélyi Magyar Elektronikus Könyvtárnak
- iPad kölcsönzés automatából – könyvtári szolgáltatás
- Piacon a könyv-kétéltű: lapozható és nyomkodható
- Abszolút környezetbarát: napelemes e-könyv olvasó
- James Franco e-könyvvel debütál regényíróként
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.