Toshiba Call Center: technológiai segítségnyújtás bárhol, bármikor
A Call Center a +3640 811-811-es telefonszámon Magyarországról helyi tarifával hívható. A Call Center szakembereivel továbbá az info@toshiba.hu email-címen is felvehetjük a kapcsolatot.
„A Call Center indításával egy időben bevezetjük az ún. „Pick-up and return” szolgáltatásunkat is, ami ingyenes, Magyarországon történő háztól házig történő szállítással kiegészített garanciát jelent. Mivel szervizeink hazánkban működnek, nincs szükség a termékek költséges külföldre küldésére sem. Ezért amellett, hogy országon belül ingyenesen szállítjuk a javításra szoruló eszközöket, a felhasználók akár személyesen is be tudják vinni azokat szervizeinkbe, továbbá a teljes javítási folyamatot a weben is figyelemmel tudják követni” – mondta Szabó Tamás, a Toshiba magyarországi marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Két új Toshiba Ultrabook
- Toshiba Ultrabook 799 dollárért
- Portégé Z830 és Satellite Z830: Új ultrahordozható notebookok a Toshibától
- Leglopottabb laptop-márka: Toshiba
- Toshiba Qosmio F750 3D - szemüveg nélkül 3D
- Csúcskategóriás notebookok igényes játékosoknak
- Nagy teljesítményű és energiatakarékos Toshiba notebook
- Bővül a Toshiba Satellite L sorozata
- Prémiumkategóriás Toshiba „erőgépek”
- Új, könnyű Toshiba Portege noteszgép Intel Sandy Bridge processzorral
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.