Novemberben nőtt a mobil-előfizetők és mobil-internetezők száma
Novemberben 39 ezerrel 11,901 millióra emelkedett a három mobiltelefon-szolgáltató összes előfizetőinek a száma, míg a mobil-internetezőké az egy hónappal korábbi 1,209 millióról, 1,220 millióra nőtt - közölte a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság.
Az NMHH adatai szerint a mobiltelefon-forgalmat generáló ügyfelek száma az előző hónaphoz képest négyezerrel 10,877 millióra nőtt. Az NMHH gyorsjelentése szerint 2010 novemberében a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 119,0 sim-kártya jutott, míg októberben 118,6.
November végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az októberi 43,45 százalékról 43,37 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 22,02 százalékról 22,03 százalékra, a Telenoré pedig 34,53 százalékról 34,60 százalékra nőtt.
A tizenegyedik hónapban a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone az októberi 22,51 százalékról 22,52 százalékra, a T-Mobile 44,81 százalékról 44,83 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,68 százaléka 32,64 százalékra csökkent.
Novemberben tovább emelkedett a mobilinternet-előfizetők száma is. A teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő - ügyfelek száma 933 ezerről 947 ezerre emelkedett.
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az októberi 1 millió 269 ezer után novemberben 1 millió 319 ezer gigabyte adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,39 gigabyte-ra nőtt.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Vodafone részesedése 27,06 százalékról 27,62 százalékra, a T-Mobile részesedése pedig 48,15 százalékról 48,28 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 24,79 százalékról 24,11 százalékra csökkent.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése az októberi 24,94 százalékról 24,89 százalékra, a Telenoré pedig 28,62 százalékról 27,92 százalékra csökkent, míg a T-Mobile-é 46,44 százalékról 47,18 százalékra emelkedett.
Novemberben az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 28,22 százalékról 27,62 százalékra, a Vodafone-é pedig 27,37 százalékról 25,84 százalékra csökkent, eközben a T-Mobile-é 44,41 százalékról 46,54 százalékra nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- Leállt a T-Mobile hálózata, máshol nincs fennakadás a szolgáltatásban
- Új mobilinternet-csomagok az EnterNettől
- Átalakítja mobilinternet-csomagjait a Telenor
- KSH: csökkent a mobiltelefon-előfizetések száma
- Netfone: új virtuális mobilszolgáltató a piacon
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- E-könyvek mobil szélessávon
- 12 milliós mobilszámla
- Vodafone MobilWeb opciók félévig féláron
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.