Novemberben nőtt a mobil-előfizetők és mobil-internetezők száma
Novemberben 39 ezerrel 11,901 millióra emelkedett a három mobiltelefon-szolgáltató összes előfizetőinek a száma, míg a mobil-internetezőké az egy hónappal korábbi 1,209 millióról, 1,220 millióra nőtt - közölte a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság.
Az NMHH adatai szerint a mobiltelefon-forgalmat generáló ügyfelek száma az előző hónaphoz képest négyezerrel 10,877 millióra nőtt. Az NMHH gyorsjelentése szerint 2010 novemberében a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 119,0 sim-kártya jutott, míg októberben 118,6.
November végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az októberi 43,45 százalékról 43,37 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 22,02 százalékról 22,03 százalékra, a Telenoré pedig 34,53 százalékról 34,60 százalékra nőtt.
A tizenegyedik hónapban a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone az októberi 22,51 százalékról 22,52 százalékra, a T-Mobile 44,81 százalékról 44,83 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,68 százaléka 32,64 százalékra csökkent.
Novemberben tovább emelkedett a mobilinternet-előfizetők száma is. A teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő - ügyfelek száma 933 ezerről 947 ezerre emelkedett.
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az októberi 1 millió 269 ezer után novemberben 1 millió 319 ezer gigabyte adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,39 gigabyte-ra nőtt.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Vodafone részesedése 27,06 százalékról 27,62 százalékra, a T-Mobile részesedése pedig 48,15 százalékról 48,28 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 24,79 százalékról 24,11 százalékra csökkent.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése az októberi 24,94 százalékról 24,89 százalékra, a Telenoré pedig 28,62 százalékról 27,92 százalékra csökkent, míg a T-Mobile-é 46,44 százalékról 47,18 százalékra emelkedett.
Novemberben az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 28,22 százalékról 27,62 százalékra, a Vodafone-é pedig 27,37 százalékról 25,84 százalékra csökkent, eközben a T-Mobile-é 44,41 százalékról 46,54 százalékra nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- Leállt a T-Mobile hálózata, máshol nincs fennakadás a szolgáltatásban
- Új mobilinternet-csomagok az EnterNettől
- Átalakítja mobilinternet-csomagjait a Telenor
- KSH: csökkent a mobiltelefon-előfizetések száma
- Netfone: új virtuális mobilszolgáltató a piacon
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- E-könyvek mobil szélessávon
- 12 milliós mobilszámla
- Vodafone MobilWeb opciók félévig féláron
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2025-ben is farag az inflációból a Vodafone
A távközlési szolgáltatók évente egy alkalommal a fogyasztói árindex változásával egyoldalúan korrigálhatják előfizetéseik és szolgáltatásaik díjszabását. Az árindex számítását a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) végzi, és minden év januárjában teszik közzé az előző évre vonatkozó átlagos fogyasztói árindex változást, azaz a január 1. és december 31. közötti időszakra számított éves infláció mértékét.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
Okosan a karácsonyi rohanásban! Válogassunk megfontoltan a mobilszolgáltatók ajánlatai között
Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak döntéseket, ilyenkor gyakran azt sem gondolják át, mekkora összegű kiadásra kell számítaniuk, illetve milyen hosszú távra szerződnek egy-egy mobilszolgáltatóval új okoseszközük megvételekor. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakértői ezért összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.
Készüljünk aktívan a karácsonyra – hasznos appok a HONOR-tól
Az ajándékvásárlástól a pihenés megszervezésééig, a karácsonyi ebéd és vacsora, és egy esetleges koktélparti kiötléséig számos feladat várhat még ránk az év vége előtt – a HONOR pedig pár hasznos appal segíti ezeket a potenciális munkákat.
Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.