Krux közvéleménykutatás a személyre szabott reklámokról
A felhasználók többsége elfogadta, hogy az ingyenes tartalom érdekében szükség van a reklámokra. A Krux Digital 2011-es felmérése azt mutatta, hogy a felhasználók 87%-a nem tiltakozik a reklámok ellen, ha cserébe ingyenes tartalmat kap az oldalon. A személyre szabott reklámról azonban, amelyhez szükséges a felhasználó bizonyos adatainak nyomon követése, már megoszlanak a vélemények.
A Krux felméréséből kiderült, hogy a felhasználók 57%-a elfogadhatónak tartja, hogy egy tartalomszolgáltató az adott oldalon végzett tevékenységből nyert információt felhasználva küldjön célzott hirdetést, de a megkérdezetteknek kevesebb, mint a fele tartja helyesnek, hogy a rendszer más oldalakra is kövesse őt, figyelje egyéb online tevékenységét, és még kevesebben tartották elfogadhatónak, hogy hálózaton kívüli adatokat használjanak fel a hirdetések megválasztásához.
Több felhasználó hajlandó lépni annak érdekében, hogy ne legyen nyomonkövethető: 52%-uk már eddig is tett ennek érdekében.
A megkérdezetteknek 86%-a szívesen venne egy olyan általános opciót, mely az egész weben szabályozná a személyre szabott hirdetést és a felhasználók adatainak követését.
Az üzenet egyértelmű: a sikeres targetált marketing szükséges feltétele, hogy a felhasználó számára kontrolálható, világos és nyílt legyen. Ebben az esetben a felhasználók szívesebben osztják meg akár adataikat is az ingyenes tartalomszolgáltatás érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
- A humor és a közösségi média, avagy van-e elég online kommunikációs szakember Magyarországon
- Nagyszabású T-Home akció
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
- Változások az IAB Magyarország alapszabályában és vezetésében
- Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.