Vodafone: kétszer ad, aki gyorsat ad...
A Vodafone a magyar EU-elnökséghez kapcsolódva komoly fejlesztéseket hajtott végre az elmúlt hónapokban. Az elnökségi munkát segítendő, a Vodafone jelentősen fokozta az ülések helyszínén, a gödöllői Grassalkovich-kastélyban és a budapesti Néprajzi Múzeumban a mobilinternet beltéri sebességét. Emellett Magyarország elsőként létrehozott mobilinternetes "szupersztrádája", a 21 megabites elméleti maximális letöltési sebességet nyújtó HSPA+ technológia is a magyar európai uniós tisztviselők és külföldi diplomaták rendelkezésére áll a Belvárosban.
„A 2010 májusa óta tartó folyamatos növekedésnek köszönhetően az aktív adat előfizetések tekintetében a Vodafone a 2010-es év nyertese az NMHH adatai szerint a legmagasabb, 49,2%-os ügyfélszám növekedéssel. Kiváló mobiladat hálózatunknak köszönhetően, valamint a hazai piac legszélesebb okostelefon-kínálatával igyekszünk megteremteni a gyors, egyszerű és kényelmes mobilinternetezés lehetőségét minden felhasználónk számára, így a hazánkban tartózkodó európai uniós delegációk tagjainak is.” – emelte ki Dr. Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója.
A telekommunikációs szektor vezető európai mérnöki irodájának (P3 Communications) tanúsítványa alapján a magyarországi mobilszolgáltatók közül a Vodafone GSM/UMTS hálózatán érhető el a legnagyobb le- és feltöltési sebesség, valamint a leggyorsabb webböngészés a 3G-vel lefedett területeken. A mérések alapján az átlagos weboldal-betöltési idő és az átlagos válaszidő éppen feleannyi a Vodafone hálózatán, mint a piac többi szereplőjénél.
A 2010. november 2. és 19. között végzett felmérés során mindhárom hazai mobilszolgáltatót olyan településeken vizsgálták, ahol az összes operátornak van UMTS hálózata. A vizsgált helyek Budapest, Debrecen, Győr, Kecskemét, Nyíregyháza, Pécs, Szeged és Székesfehérvár városa, valamint az ezeket összekötő főutak. A Vodafone szélessávú mobilinternete jelenleg az ország 663 településén érhető el, így a beltéri lakossági lefedettség értéke meghaladja a 66,6%-ot. (A P3 Communications mérésének módszertana megismerhető, illetve az eredményéről kiállított hivatalos tanúsítvány letölthető a P3 Communications oldaláról:http://www.p3-cert.com/; http://www.p3-certificates.com/.)
Kapcsolódó cikkek
- Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál
- Sziget Fesztivál szponzorációért kapott díjat a Vodafone
- November végétől a Vodafone is árulja az iPhone 4-et
- Októberben is emelkedett a mobil-előfizetők száma
- A Vodafone első üzleti félévében 56 százalékkal nőtt a profit
- Sajátmárkás Vodafone mobilnet az Externettől
- A Vodafone Magyarországon is forgalmazza az iPhone 4-et
- Ősszel már a Vodafone és a Telenor is árusítja az iPhone 4-et
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- GVH: 60 millió forint bírság a Vodafone-nak
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.