Ebay: Híd az offline és az online kereskedelem között
Egyes piaci elemzők szerint az eBay veszít a piaci részesedéséből, nem tud lépést tartani az Amazonnal, de egy 2,3 milliárd dollár nyereségű, 9,1 milliárd dollár éves forgalmat bonyolító céget azért hiba volna leírni.
Az eBay vezérigazgatója, John Donahoe egy elemzőkkel folytatott beszélgetésben elmondta, az eBay lehet a híd az offline és online kereskedelem között. Az eBay kereskedelmi tapasztalata, a PayPal fizetési rendszer, a mobil alkalmazások, a megvásárolt cégek vagy szoftverek, mint a Milo vagy a Brands4Friends alkalmassá teszik a céget, hogy összekapcsolja a vásárlókat, eladókat és fejlesztőket egyaránt.
Bizonyos gazdasági elemzők pozitívnak látják az eBay változását, mások továbbra is szkeptikusak. Mindenesetre a vásárlókon múlik, hogy meg tudja e valósítani az eBay a 2013-ig tervezett növekedést:
Kapcsolódó cikkek
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- A neten árverezik el az Opel Antwerpenben bezárt üzemét
- Már használható a magyar eBay
- Itt a magyar eBay
- Több milliárd dollárra perelik az eBay-t a Paypal miatt
- Jön az orosz eBay
- 2,5 millió dollárt veszthet az eBay hamis parfümökön
- Peren kívül kiegyeztek az eBay és a Skype alapítói
- Összefogás a sávszélesség egyenlőségéért
- Az eBay eladta a Skype kétharmadát
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.