A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
2007 óta állítja össze a rangos New York-i Ethisphere Institute kutatóközpont a világ legetikusabbnak tartott cégeit felsoroló évi rendes listáját, amelyen nincsenek elsők vagy utolsók, mert ezen mindenki egyformán győztes – adta hírül a Forbes magazin.
A Xerox vállalat ebben az esztendőben is felkerült a listára, amelyre idén 3000 vállalat jelölte magát, ám ezek közül csak 110 felelt meg az elvárásoknak. Az analíziseket több mint száz ország harminchat iparágában folytatta le a kutatóközpont a saját szabadalmaként számon tartott E. Q. (Etikai Kvóciens) alkalmazásával, amely a cégek teljesítményét objektív és egységes módon méri. A kiválasztási folyamat során vizsgálták többek közt a vállalatok bírósági, szabályszegési eseteit, az innovatív beruházásaikat, illetve kutatták a társadalom fejlesztéséért tett erőfeszítéséket, és figyelmet szenteltek a rangidős üzletemberek ajánlásaira éppúgy, mint a beszállítók és a fogyasztók véleményeire.
A teljes lista itt érhető el: http://www.forbes.com/2011/03/15/most-ethical-companies-leadership-responsibility-ethisphere.html
Kapcsolódó cikkek
- Rekordbevétel a Kingstonnál
- Április 12-én lesz a Magyar Telekom közgyűlése
- Ma 20 éve jegyezték be a világ legnagyobb informatikai kiadójának magyar leányvállalatát
- A Freesoft informatikai rendszert épít az ítélőtábláknak
- Nő az igény a gép-gép közötti kommunikációs szolgáltatásokra
- A Foxconn Kínán belül is az alacsonyabb bérű helyekre telepít át
- Még mindig a SAS a legjobb munkahely
- Újabb akvizíció a Xerox-nál
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- Három új alelnök a Xerox-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.