Húszezer dolláros fődíjjal online programozói versenyt hirdet az ASUS
Az ASUS fejlesztői versenyt indít az új ASUS Xtion PRO izgalmas funkcióinak bemutatása érdekében. Az Xtion PRO intuitív, gesztus alapú vezérlést kínál PC-khez, szórakoztató, interaktív módon. Az Xtion PRO minden olyan eszközt biztosít a fejlesztők számára, amire az egész testet felismerni képes, gesztus alapú vezérlőrendszer előnyeit kihasználó játék vagy alkalmazás fejlesztése során szükség lehet. Az első helyzett húszerezr dollárt kap, de a készpénzdíjak mellett a résztvevőknek lehetőségük nyílik majd potenciális üzleti együttműködésre is az ASUS-szal a jövőben.
A verseny 2011. május 31-ig tart. Az elbírálás részben egy online népszerűségi szavazás eredményén, részben belső ASUS alkalmazottak – többek között alelnök-asszisztensek, termékmenedzserek és műszaki vezetők – szavazatain fog alapulni.
Az Xtion Pro verseny részletes leírása a http://event.asus.com/wavi/ oldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Netbookok után netbookká alakítható tablet-számítógépekkel akar hódítani az ASUS
- Megvannak a jövő honlapépítői, honlaptervezői és informatikai újságírói!
- Magyar siker a Sony Sony World Photography Awards nyílt nemzetközi fotóversenyén
- Ha már bort iszol, inkább blogot vezess!
- Újratervezett Asus K-sorozatú noteszgépek
- Egyedi ötletekre fókuszál a WTW – 24 órás programozói verseny
- Kiválasztották a világ legnagyobb diákfotó versenyének döntőseit
- Új Asus Eee PC kétmagos Intel Atom processzorral
- Új, nagy teljesítményű Asus noteszgép mobil Extreme processzorral
- 11. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.