11. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny
A verseny egyik célja az idei évtől az is lenne, hogy a diákok számára a természettudományos, informatikai pályákat vonzóvá tegye, mivel viszonylag kevés diák választja ezeket az irányokat. Igyekeznek úgy készülni, hogy a verseny látható, "kézzel fogható" és ezáltal érdekes legyen mind a versenyzők, mind a kívülállók/nézők számára. A tavalyi évben többek között egy virtuális helikoptert kellett irányítani a csapatoknak, melyet kivetítőkön is nyomon lehetett követni, vagy különböző stratégiai játékok intelligenciáját megszervezni, melyeket szintén vizualizáltak. A verseny bár programozó verseny, mégsem csak a hardcore programozók versenye, hanem az informatikusoké, matematikusoké és mérnököké is egyben.
Verseny honlapja: ch24.org
Kapcsolódó cikkek
- Hamlet bájtokban – Ericsson C++ programozóverseny
- A BME csapatai taroltak az IBM 48 órás programozó bajnokságán
- Kétnapos programozóbajnokság kezdődött Debrecenben
- A 48 órás programozóverseny a regisztrációhoz vezető út megtalálásával kezdődik
- A felvidékiek taroltak a kárpát-medencei magyar informatikai versenyen
- Egyedi ötletekre fókuszál a WTW – 24 órás programozói verseny
- Indul a nevezés az IBM programozó bajnokságra
- Lengyel csapat nyerte a BME Nemzetközi 24 órás Programozóversenyt
- X. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny: szlovákoké az előválogató
- 10. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.