Megkétszereződött a .eu domain regisztrációk száma az elmúlt öt évben
Az európai uniós vállalatok, szervezetek és polgárok 2006. április 7-én kezdhették el használni a .eu webcímeket, amikor a .eu domain nevek nyilvánosan elérhetővé váltak. Az elindítást követő hónapban 1,7 millióan regisztráltak .eu domain nevet. Mostanra, a .eu regisztrációk száma megkétszereződött és elérte a 3,4 milliót, így ez a kilencedik legnagyobb felső szintű domain a világon.
Az elmúlt öt évben Litvánia, Lengyelország, a Cseh Köztársaság, Szlovákia és Észtország rendelkezett a legerősebb .eu növekedési rátával; Németország, Hollandia, az Egyesült Királyság, Franciaország és Lengyelország pedig mint a .eu legnagyobb piacaiként emelkedtek ki.
Kapcsolódó cikkek
- Hétmilliárd eurót különítene el az EB a Galileo műholdas navigációs programra 2020-ig
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Az Európai Bizottság helyteleníti a fájlcserélők elleni kemény amerikai fellépést
- Pornográfiától tartva vásárolt internetes címet a Vatikán
- Vezető technológiai és médiavállalatok koalícióra léptek a gyermekek internetes biztonságáért
- Az EU enged a lobbinak az "elfeledettség jogával" kapcsolatban
- Távközlés: Több száz EU-jogsértési döntés, Magyarország egyben érintett
- A szélessávú adatátvitel tesztelését tervezi az Európai Bizottság
- Jogszabályellenes a távközlési cégek különadója
- Versenyvizsgálatot indít az EU az internetes fizetések piacán
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.