Érkezik a 3D-s virtuális ügyfélszolgálat

forrás Prim Online, 2011. április 7. 14:23

A Xerox háromdimenziós, webes virtuális valóságot teremtő szoftvert fejlesztett, amely révén a vállalat ügyfelei azonnali terméktámogató segítséget kaphatnak nyomtatóikhoz, többfunkciós berendezéseikhez.

A Xerox laboratóriumaiban megszülető innovációk alapvető funkciója, hogy a munkakörnyezetet leegyszerűsítve az ügyfelek több időt és figyelmet szentelhessenek saját vállalkozásukban adódó feladatoknak. Ez a cél hívta életre a most bemutatott ügyfélszolgálati szoftver prototípusát is, amellyel a Xerox azonnali terméktámogató hozzáférést kínál ügyfeleinek a nyomtatóikkal, illetve többfunkciós berendezésükkel kapcsolatban.

A Xerox kutatói szerint a prototípus lerövidíti az ügyfélszolgálati hívásokat és lehetővé teszi, hogy a felhasználó a tényleges üzletmenetre koncentrálhasson. A prototípus kifejlesztése során a Xerox Európai Kutatóközpont kutatói azt tanulmányozták, hogy a különböző ügyfelek hogyan reagálnak a nyomtatókkal kapcsolatos problémákra, és megvizsgálták az ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat is.

Hogyan működik a virtuális ügyfélszolgálat?

Elég megnyomni a „Help” gombot egy hálózatba kötött többfunkciós berendezés képernyőjén, és a felhasználók máris vonalban vannak az ügyfélszolgálattal. Amint a műszaki munkatárs fogadja a hívást, a rendszer megmutatja neki a nyomtató 3D modelljét, miközben összegyűjti és kijelzi a berendezés állapotára vonatkozó adatokat. A rendszer ezzel egyidejűleg az ügyfél képernyőjén is megjeleníti ugyanezt a 3D modellt, és így valós idejű multimédiás kapcsolaton keresztül tudja mindkét fél követni a berendezés állapotát.

Kulcsszavak: ügyfélszolgálat Xerox

IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei

Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban. 

2024. április 29. 19:48

Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait

Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.

2024. április 29. 14:41

Évente 8 milliárd forintot lopnak el bankkártyáinkról a kényelmünk miatt

A kényelmünk visz a vesztünkbe: az interneten gyorsan akarunk lecsapni egy-egy jó ajánlatra és nem törődünk a biztonsággal – ennek köszönhetően újra gyorsan emelkedik a bankkártyás csalások aránya és az az összeg is, amit az ügyfelek a visszaélésekben elvesztenek. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel biztonságossá tudjuk tenni az internetes vásárlásainkat.

2024. április 29. 09:56

A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek

Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.

2024. április 27. 12:10

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14