NETASQ: sikeres nemzetközi terjeszkedés 2010-ben
Rekordévet zárt a NETASQ vállalati tűzfalgyártó. A 2010-es pénzügyi évben 12000 darab IPS tűzfalat és spamszűrőt értékesítettek, a kapcsolódó szolgáltatásokkal és előfizetésekkel együtt. Az eladások 15 százalékos árbevétel-növekedést és a vártnál további 25 százalékkal magasabb nettó nyereséget generáltak a 2009-es évhez képest. 2010-ben 15 százalékkal növelték a foglalkoztatottak, elsősorban a kutatási és fejlesztési csapat létszámát.
A NETASQ 2010-ben megerősítette jelenlétét az indiai piacon, új irodát nyitott Dubaiban, ezzel biztosította pozícióját a Közel-Keleten, és megtette első lépéseit a kelet-európai piacon, többek között Magyarországon is. Az erősödő nemzetközi jelenlét a NETASQ SECURITY ACADEMY képzéseire jelentkezők számában is nyomon követhető: az elmúlt év során több mint 250 vállalat mérnökei vettek részt a képzéseken Európában, a Közel-Keleten, Indiában és az Egyesült Államokban.
„Az első negyedév során a NETASQ magyarországi képviseleteként sikerült túlteljesítenünk az 2011-re meghatározott értékesítési célt: év végéig akár meg is háromszorozhatjuk a korábban ez évre tervezett eladásokat. A visszajelzések alapján, a hazai piacon a legkeresettebb termékünk az U70 IPS tűzfal” – mondta Bódis Ákos, a Yellow Cube ügyvezetője. „A NETASQ további befektetéseket tervez Magyarországon és újabb munkahelyeket is teremtünk. Megkötöttük az első nagy projektekre vonatkozó szerződéseinket és nagy örömünkre a szakmai közösség is rendkívüli érdeklődéssel fogadott bennünket” – tette hozzá Bódis Ákos.
A NETASQ forrásainak jelentős részét fordítja kutatás-fejlesztésre. A vállalat 2010-ben 10 új megoldást is piacra dobott, többek között a hálózati biztonság területén a KKV-k és a nagyvállalatok számára fejlesztett, a VMware és a Citrix által is tanúsított virtuális tűzfal termékkínálatot. Az új V sorozathoz tartózó virtuális tűzfalak azonos katonai szintű biztonságot nyújtanak, mint a cég hardveres IPS tűzfalai. A NETASQ Event Analyzer eszköz archiválási szabályok hozzáadásával garantálja a biztonsági házirendek nyomon követését és a compliance előírások betartatását. Az új NETASQ NG-1000 és NG-5000 IPS tűzfalak a nagyvállalatok és az adatközpontok számára biztosítják az informatikai szolgáltatások folyamatosságát és a védett hálózat kiemelkedő teljesítményét. Az értékesítés ebben a szegmensben dinamikusan nőtt, a vállalat több mint 50 százalékos növekedést könyvelhetett el a 2009-es évhez viszonyítva.
A kereskedelmi sikerrel koronázott technológiai áttörések jutalmául a NETASQ képviselői tavaly több rangos díjat is átvehettetek. Ilyen kitüntetés volt például a "Deloitte Technology Fast 50" rangsor keretében odaítélt OSEO-díj, vagy a Banque Palatine Prix de l'Ambition-díja. A Gartner független piaci elemző októberi Magic Quadrant for Unified Threat Management jelentésében pedig a "látnokok" közé sorolta a NETASQ vállalatot.
Kapcsolódó cikkek
- A tripoli kormány fogva tartja a Microsoft országmenedzserét
- Csökkent a Samsung eredménye az első negyedévben
- Egyesülnek a magyarországi Siemens vállalatok
- 20 éves a Lexmark
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A PROS árképzési és bevétel-optimalizálási rendszerét választotta a Malév
- A Nokia 16 ezer munkatársat "érintő" átalakításra készül
- A szlovák kormány eladja a Slovak Telekom távközlési céget
- A szerb kormány alacsonynak találja a Telekom Austria ajánlatát a nemzeti távközlési vállalatra
- Egyelten ajánlat a szerb állami távközlési vállalatra
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.