Magyarország lesz a Huawei második legnagyobb ellátóközpontja
Felfuttatja magyarországi ellátóbázisának termelését a kínai Huawei távközlési vállalat - közölte a Huawei Technologies Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Gavin Dai tájékoztatása szerint a termelés és a logisztikai szolgáltatások bővítésének köszönhetően Magyarország lesz a Huawei második legnagyobb ellátóközpontja, és egyben Kína egyik vezető távközlési vállalatának külföldi beruházási célpontjai közül az egyik legfontosabb. A Huawei Kínán kívül csak Brazíliában működtet ilyen központot.
A Huawei 2009-ben hozta létre Magyarországon kísérleti jelleggel a Europe Supply Center (ESC) elnevezésű ellátóközpontját azzal a céllal, hogy komplex ellátási hálózatot építsen ki a távközlési berendezésekkel kapcsolatos piaci igények kielégítésére a cég érdekeltségi területén Európában, az észak-afrikai és közel-keleti országokat felölelő Mena régióban, majd a későbbiekben Észak-Amerikában és a FÁK országokban. A központ exportja tavaly 600 millió dollárt tett ki, az idén 100 százalékos növekedést várnak.
"Magyarország mindig fontos piac volt a Huawei számára egyedülálló fekvése, fejlett logisztikai adottságai és a műszaki szakemberek magas fokú képzettsége miatt" - mondta Gavin Dai. Ezért döntött úgy a Huawei, hogy a 20 hónapos kísérleti időszak után bővíti az ellátó központ termelését.
"Ez stratégiai lépés a Huawei számára Európában és globálisan egyaránt, és nagy számú munkahelyet teremt Magyarországon, valamint üzleti lehetőségeket a helyi kis- és középvállalatok, beszállítók számára" - mondta az ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországra jön a HuaweiSymantec
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Kommunikációs- és mobilrészleget alakít a Dell
- A komáromi Foxconn-nál már termelnek a Huaweinek
- Gyártóbázist telepít Magyarországra a Huawei
- Bezárja majdnem minden második call-centerét a Deutsche Telekom
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.