Április 16. a Foursquare világnapja
A Foursquare egy olyan okostelefon alkalmazás, amivel bejelentkezhetünk (check-in) különböző valós és ritkábban virtuális helyekre (venue). A "chekinelés" pár gombnyomás, akár vásárlás közben, akár buszvárás közben könnyedén végrehajtható. A bejelentkezések több célt szolgálnak, a bejelentkezésekért pontokat kapunk, bizonyos checkineket jelvényekkel (badge) jutalmaz a rendszer, ha gyakran checkinelünk egy helyre, mi lehetünk annak a helynek a koronás „helytartója” (mayor). A versenyzésen kívül még a venue-tól is kaphatunk valós ajándékokat vagy különleges ajánlatokat (specials).
Világszerte kb. 7.000.000 ember használja már a Foursquare-t, Magyarországon most kezdik megismerni az emberek. Az alkalmazással barátokat gyűjthetünk, akik check-olások alkalmával értesülnek helyzetünkről, így közösségi élményt is nyújt a rendszer.
Április 16-án, szombaton, a Foursquare világnapján az U26 Clubshop, mely korábban már számos közösségi rendezvénynek adott helyet, remek helyszín lesz a 4sq közösségek számára is. A házigazdák kellemes limonádéval jutalmazzák azt, aki először check in-el az U26 Clubshop-ba. A szervezők a helyszínen segítséget nyújtanak a kezdő felhasználóknak, és azoknak is, akik még nem kezdték el használni az alkalmazást, de érdekli őket a lehetőség.
A venue ahova checkinelünk: https://foursquare.com/venue/2295280
Habencius István főszervező, a dotdot.hu alapítója tömören így invitálja a technikai érdeklődésű fiúkat-lányokat: „A későbbiekben bánatot okozhat, ha kihagyod.”
Kapcsolódó cikkek
- Navigáció három dimenzióban
- Ingyenes iGO alkalmazás iPhone-ra a Vodafone-nál
- A jövő vezeték nélküli internetes technológiája zavarhatja a GPS-eket
- Dell Venue Pro Windows Phone 7 mobil Magyarországon is
- Megerősítették elkötelezettségüket a Galilelo mellett az EU-miniszterek
- Áprilisban érkezik a Nokia E7 kommunikátor
- IDC: közel 50 százalékkal nőhet az okostelefonok piaca
- LG Optimus Me P350: Újabb megfizethető árú okostelefon
- Kelet-Magyarország vezet az okostelefon-használatban
- Milyen lehetőségeket látnak a diákok az okostelefonokban?
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.