SUSE Manager: fejlett rendszerfelügyeleti eszköz Linuxra
A Spacewalk névre hallgató, nyílt forráskódú projektre épülő SUSE Manager automatikus és költséghatékony szoftver-, frissítés- és eszközfelügyeletet, valamint erőforrás-kiosztási és monitorozási lehetőséget kínál felhasználói számára. Használatával a vállalatok csökkenthetik linuxos szervereik működtetési költségeit, miközben növelhetik a megfelelőséget és a szolgáltatások minőségét.
Az informatikai üzemeltetőknek folyamatosan kell végezniük rendszerfelügyeleti tevékenységüket a maximális teljesítmény fenntartása és a nem tervezett állásidő csökkentése érdekében. A különféle alternatív megoldások nem rendelkeznek olyan konzisztenciával és hatékony felügyeleti eszközökkel, mint amit a Novell megoldása tud nyújtani a SUSE Linux Enterprise Server és Red Hat Enterprise Linux-integrációnak köszönhetően. A SUSE Manager a következő előnyöket biztosítja:
• A teljes birtoklási költség (TCO) csökkentése – A rendszergazdák a felügyeleti és az erőforrás-kiosztási feladatok automatizálása révén hatékonyabban kezelik a rendszereket, így jobban optimalizálhatják azokat, miközben csökken a felügyeleti tevékenységre fordított munka is. A SUSE Manager tartalmazza többek közt az iparági vezető Zypp csomagkezelési szolgáltatást is, amely a leggyorsabb és leghatékonyabb rendszerfrissítési megoldást kínálja Linuxon.
• A rendszerfelügyeleti tevékenység egyszerűsítése – Az üzemeltetők a különböző hardverarchitektúrákon, virtuális platformokon és felhőalapú környezetben működő, többek között az IBM System z platformon futó és a SUSE Linux Enterprise Server alapú szoftverkészülékek rendszereit akár egyetlen konzolról is kezelhetik. Ez lehetővé teszi az informatikai szolgáltatások elosztásának optimalizálását a teljesítmény, a rendelkezésre állás és a költségek figyelembe vételével anélkül, hogy elveszítenék az irányítást a rendszer fölött.
• Az üzleti tevékenység jobb kiszolgálása – Az informatikusok gyorsabban és kevesebb hibával végezhetik felügyeleti és erőforrás-kiosztási feladataikat, ami csökkenti a kiszolgálók állásidejét. A monitorozási funkció lehetővé teszi a teljesítményproblémák korai azonosítását, ami tovább csökkenti a kiszolgálók leállásának esélyét.
• Egyszerűbb áttérés SUSE Linux Enterprise rendszerre – Miközben a SUSE Linux Enterprise Server és a Red Hat Enterprise Linux rendszerek felügyelete terén is a ma elérhető legtöbbet nyújtja, a SUSE Manager lehetővé teszi a Red Hat kiszolgálókon futó alkalmazások és szolgáltatások SUSE Linux Enterprise Serverekre való átvitelét is. A Red Hat Network Satellite rendszerfelügyeleti programot használók adataik, beállításaik, saját szkriptjeik, sablonjaik és egyéb eszközeik megtartásával térhetnek át a SUSE Manager használatára.
Elérhetőség
A SUSE Manager már most elérhető. Bővebb információ a termék honlapján, a http://www.novell.com/products/suse-manager/ címen olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- SUSE Linux Dell felhőben
- Open Enterprise Server 11: az összes szükséges szolgáltatás egy platformon
- Megjelent az openSUSE 12.1
- Novell megoldás a hazai szuperszámítógépekben
- Teljes körű Novell támogatás operációs rendszer váltáshoz
- Megújul a Novell vállalati programcsomagja
- Linux alkalmazások kezelése A-tól Z-ig: SUSE Studio 1.2
- Novell Identity Manager 4 Standard kiadás
- A Novell fürtözéssel támogatja a HP-szervereket
- A Watson ereiben "Linux vér" folyt
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.