A Google teszteli az új találati oldalt

forrás Prim Online, 2011. május 8. 13:26

Az éles szeműek - főleg az angol nyelvű keresőben - már észre vehették, hogy a Google találati oldal eltér attól, amit megszoktunk, és szinte magától értetődőnek tartunk. Az oldalak mintha áttekinthetőbbek lennének, van rajtuk üres hely, s talán ebben szerepet játszik az is, hogy nincsenek felesleges (felületet foglaló) aláhúzások, és megjelent a jó hangulatot fokozó zöld szín. 

Persze a megszokás nagy úr, a twitteren elég keményen fejezik ki ellenérzésüket a konzervatívok. "Mi a fene bajuk volt a régi design-nal" - fakad ki egy twitt. Mások az új design-t egyszerűen randának nevezik.

Ismerjük a régi igazságot az izlésekről és pofonokról, úgyhogy a szépséget vagy csúnyaságot nem értékelnénk, ha már találgatunk, akkor megkockáztatjuk, hogy az új designnal a Google-nek marketing-megfontolásai voltak: a szolid, egyszerűség, a tiszatáság óhatatlanul tartalmi asszociációkat is kelt, ugyanazokról a találatokról úgy gondoljuk, hogy pontosabbak, relevánsabbak. 

Az sem kizárt, hogy a kísérletekkel a Google egyfajta hangsúlyosabb, erőteljesebb hirdetési politikát készít elő, és nagyobb kontasztot kíván teremteni az organikus keresési találatok és a reklámok között.

Hozzátartozik mindehhez, hogy tesztről van szó, a Google többféle designt is kipróbál, mielőtt valamelyiket véglegesíteni. A magyar találatoknál például zöld szín már van, de a címek aláhúzása is még megmaradt, és a felület sem annyira levegős.

Kulcsszavak: Google kereső

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01