Már 1000 Virtualoso ügyfél a Magyar Telekomnál

forrás Prim Online, 2011. május 13. 19:35

A Magyar Telekom Virtualoso szolgáltatására előfizetők száma átlépte az ezres számot. A gyorsan bővülő felhasználói kör mára összesen több mint 6000 szolgáltatást vesz igénybe. Az elsősorban kis- és középvállalkozások igényeire szabott Virtualoso-t a szolgáltatói- és kereskedelmi szektorból igényelték eddig a legtöbben.

A Virtualoso szolgáltatások informatikai megoldást biztosítanak a vállalkozások számára, fix havidíjért, beruházás nélkül, az interneten keresztül. A szolgáltatásokban rejlő lehetőségeket elsősorban a szolgáltatói- és kereskedelmi szektor fedezte fel magának, az 1000. megrendelő például egy építőipari vállalkozás lett. A főleg útfelújításokat végző Inreco Hungary Kft. a Virtualoso eMail szolgáltatását rendelte meg, mivel a vállalat megnövekedett internet-adatforgalmával a szervereik már nem tudtak megbirkózni. Korábbi levelezésükre használt belső rendszereiket Virtualoso postafiókokra cserélték, így megszűnt a levelek akadozó forgalma.

Király István, a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese így értékelte az 1000-es szám átlépését: - Várakozásaink szerint ez a szám mostantól még gyorsabban fog nőni, hiszen a szolgáltatásokat 2011 januártól már a kisüzleti ügyfelek is megrendelhetik. Úgy látjuk, a piac egyre érettebbé válik arra, hogy a felhőszolgáltatások iránti igény tömegessé válhasson.

A Virtualoso szolgáltatások segítségével az informatikai rendszer bevezetési és működtetési költsége jelentősen lecsökken, hiszen a vállalkozások saját beruházás (hardver és szoftver) nélkül jutnak hozzá a rendszer szolgáltatásaihoz. A szolgáltatás szinte azonnali bevezethető, használata gyorsan elsajátítható. A Virtualoso szolgáltatások utóbbi időben tapasztalható népszerűsége annak is köszönhető, hogy a vállalkozások mindennapi problémáira havidíjas konstrukcióban nyújtanak megoldást a legkorszerűbb informatikai eszköztár segítségével.

A portfólió nyolc szolgáltatásból tevődik össze: a Virtualoso eMail és BlackBerry szolgáltatások az irodán kívüli kommunikációt, a Virtualoso Meeting és Workplace a hatékony, közös munkát támogatják webes felületen, míg a Voice Center és az SMS a vállalkozások bevételeinek növelésében játszanak szerepet, a Virtualoso Backup és Server pedig a napi üzletmenet biztos hátterét garantálják.
 

Kulcsszavak: IT-szolg Magyar Telekom

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01