300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
Háromszázmillió dollárt fordít ebben az évben akvizíciókra a Xerox. A közelmúltban illesztette portfoliójába a vállalat a Benelux államok legnagyobb magántulajdonban levő ügyfélszolgálati cégét, a UNAMIC/HCN-t.
A Xerox 2011-ben 6-8 százalékos, 2012-ben pedig 4-6 százalékos növekedést vár, amelynek révén számításaik szerint idén 2,5 milliárd dollár, jövőre pedig 2,6-2,9 milliárd dollár nyereséget könyvelhet el a vállalat.
A Xerox jövedelmének fele a szolgáltatásokból származik. 2010-hez képest 29%-os növekedést könyvelhetett el ezen a területen a vállalat többek közt az egészségügyi és a szállodaipari partnerekkel kötött hosszú távú szerződéseinek köszönhetően. Az üzleti folyamatok és az IT outsourcing terén ugyanakkor további 500 milliárd dolláros piacot lát maga előtt a Xerox, ezért az innovációs tevékenységének fókuszába is ezeknek a területeknek a kiszolgálását emelte. Így többek közt a képfelismerésben és adatelemzésben szeretnének mihamarabb pontosabb, gyorsabb és hatékonyabb módszert kidolgozni, hogy kezelhetőbbé váljanak a töménytelen mennyiségben termelődő céges információk.
Emellett a megfizethető színes nyomtatás is a fejlesztések fontos részét képezi. A közelmúltban debütált a nagy sebességű ColorQube 9300, amelynek a megalkotása során a legfőbb vezérelv az volt, hogy radikálisan csökkenjen a nyomatköltség, és a berendezés olyan személyre szabott megoldásokkal rendelkezzen, amelyek teljes körűen képesek - kezdve a fotónyomtatástól egészen a direkt marketing anyagok elkészítéséig - a legváltozatosabb felhasználói igényeket is kielégíteni.
Kapcsolódó cikkek
- Synergon: növekvő árbevétel és veszteség az első negyedévben
- A Toshiba megvásárolja a svájci Landis+Gyr műszergyárat
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- A Telefonica profitja csökkent az I. negyedévben
- Bővíti gyárát Tatabányán az osztrák BECOM GmhH
- Az OTE és a Deutsche Telekom ajánlatot tesz a Romtelecom részvényeinek megvásárlására
- E-mailezés okosabban
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.