Újabb felvásárlás a Xeroxnál
A Xerox bejelentette, hogy a napokban eredményes vételi ajánlatot tett az angliai székhelyű NewField IT vállaltra, amely elsősorban kis- és középvállalatoknak nyújt MPS szolgáltatásokat.
A cég megvásárlásával a Xerox egyrészt tovább bővítheti azon ügyfélkörét, amelyek számára menedzselt nyomdai szolgáltatásait értékesítheti. Másrészt a jövőben beemeli a portfóliójába a NewField IT Asset DB szoftverét, amely az egyik legsikeresebb tanácsadó szoftver a piacon. A program átlátható, könnyen kezelhető vizuális segítséget nyújt a cégeknek abban, hogy hogyan tervezék meg a dokumentumkezelési folyamataikat, és milyen eszközöket szerezenek be a kiépített rendszerük optimális működéshez, és ezzel párhuzamosan hogyan tudják a nyomtatással kapcsolatos költségeiket csökkenteni.
A Xerox nem tervez személyi változást a NewField élén. A céget a jövőben is az alapítói, Robert Newry és James Duckenfield fogják irányítani.
Kapcsolódó cikkek
- A Crnogorski Telekom 18 millió euró osztalékot fizet
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- Synergon: növekvő árbevétel és veszteség az első negyedévben
- A Toshiba megvásárolja a svájci Landis+Gyr műszergyárat
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- A Telefonica profitja csökkent az I. negyedévben
- Bővíti gyárát Tatabányán az osztrák BECOM GmhH
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.