Elektronikus számlákat bocsát ki a Volvo, a Koch és a Porsche Lízing is
Dinamikusan bővül a Számlaközpont ügyfélköre, a hazai KKV-k mellett az elmúlt hetekben a Volvó Hungária Kft, a KOCH’s Hungária kft. és a Porsche Lízing is a társaságot választotta elektronikusszámla-szolgáltatójának.
Továbbra is dinamikusan bővül a Számlaközpont Kft. ügyfélköre, a hazai KKV-k mellett egyre több nemzetközi hátterű nagyvállalat is igénybe veszi a pécsi székhelyű e-számla prezentátor szolgáltatásait. Az elmúlt hetekben többek között a Volvó Hungária Kft, a KOCH’s Hungária kft. és a Porsche Lízing is a Számlaközpontot választotta szolgáltatójának.
Az ügyfélkör bővülése mellett tovább nőtt az ügyfelek által elérhető alkalmazások köre is. A társaság által kínált online számlázó programban lehetővé vált a kiállított számla mellé csatolt állományokat is feltölteni. Ilyenek lehetnek pl.: szállítólevél, marketinganyag, egyéb szöveges vagy képi fájl. A könyvelői program export funkcióval a számlabefogadók egyetlen gombnyomással beilleszthetik számlaadataikat könyvelőprogramjukba. Lehetővé vált az automatikus fizetési emlékeztető küldése e-mail formájában azokról a számlákról, ahol a fizetési határidő 3 napon belül lejár és a számla az adatbázis szerint még nincs kiegyenlítve.
Kapcsolódó cikkek
- A Praktiker bevezette az elektronikus számlázást
- Ahogy az e-mail felváltotta a papírleveleket, úgy fog tért nyerni az e-számla a papírszámlával szemben?
- Egyre többen választják az elektronikus számlázást
- Internetes számlázási rendszer vállalatoknak
- Számlázás gyorsan, postaköltség nélkül: az APEH szerint szabályos
- E-számla: már a UPC-nél is papírmentesen intézhető a díjfizetés
- E-számlakibocsátás és másodbizonylat megőrzés Microsoft Dynamics NAV-val
- SzEK: vitathatatlanok az elektronikus számlázás előnyei
- ITware: segítség az elektronikus számlakibocsátásban
- Számadó-NetLock együttműködés az elektronikus számlázásban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.