Vodafone márkájú olcsó okos-telefon a Vodafone-nál
két héttel a világpremiert követően szerda este Budapesten is bemutatta a Vodafone a rendkívül olcsó, tulajdonságai alapján mégis rendkívül korszerű, Android 2.2 operációs rendszerrel működő okos-telefonját, amelyet így a magyar felhasználók a világ 300 millió Vodafone-felhasználójával gyakorlatilag egyidőben hozzáférhetnek a Vodafone 858 Smart-hoz. Az első száz szerencsés felhasználó már a WestEnd City Centerben rendezett show-t követően átvehette az ajándék-készüléket ingyen, másoknak fizetni kell érte, de ez az összeg Surf- és Smart-csomaggal mindössze 70 Ft. Az új telefont akár feltöltő-kártyával is lehet választani, igaz, úgy húszezer forint a készülék ára.
A Vodafone mindezen paraméterek alapján Magyarország legmegfizethetőbb kapacitív érintőképernyős okostelefonjának nevezi az újdonságot, hisz bár korábban is volt már a piacon olcsó Android-telefon, ezek kezelőfelülete még nehézkesebb volt.
A Vodafone 858 Smart-tal a teljes funkcionalitást biztosító Facebook mobil kliens használata az év végéig ingyenes, és a VitaMAX feltöltő-csomaggal vásárolt készülékekhez ingyen jár - az első három hónapban felhasználható - 500 MB adatforgalom is.
Az egyelőre kizárólag fekete színben kapható okostelefon tömege 104 gramm, felszereléséből pedig semmi lényeges nem maradt ki, így természetesen navigációra alkalmas GPS-szel is fel van szerelve. A telefon 2,8 hüvelyk képátlójú kapacitív érintőkijelzőjének felbontása 320x240 képpont. A 2 MP-es kamerával és FM-rádióval rendelkező készülék a 3G/HSDPA mellett a WiFi-hálózatokra is rá tud csatlakozni. Az alapból 130 MB belső memóriával rendelkező készülék microSD kártyával 32GB-ig bővíthető. A telefon 528 MHz-es processzort tartalmaz, készenléti ideje maximum 380, míg beszélgetési ideje maximum 4,5 óra.
Kapcsolódó cikkek
- Archos Child Pad: kedvező árú tablet gyerekeknek
- Költséghatékony tarifacsomagok vállalkozóknak a Vodafone-tól
- Még vonzóbbak a Blackberry-k a Vodafone-nál
- 4G LTE mobil landol Európában – HTC Velocity
- Samsung GT5690 Galaxy Xcover a Vodafone-nál
- Motorola Atrix dokkolóval - A Vodafone kínálatában
- Három Sony Ericsson újdonság a Vodafone-nál
- HTC Rhyme a Vodafone-nál
- A Vodafone új táblagépe már 6900 Ft-ért elvihető
- Új androidos okostelefon testre szabható tartalmakkal: move by T-Mobile
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.