Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom

2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere

forrás Prim Online, 2011. június 16. 10:33

A vállalati kommunikációs rendszereket forgalmazó Avaya idén is díjazta legjobban teljesítő partnereit. 2010-es eredményei alapján hazánkban a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg az Avaya 2010 Legnagyobb Forgalmú Partnere címet. A vállalat nem csak az Avaya platformon volt sikeres, 2010-ben megduplázta forgalmát, mely így elérte a 2 milliárd forintot.

2010-es forgalma alapján az Avaya a NET’54 Üzleti Kommunikációnak adta a Legnagyobb forgalmú Partner címet. A cég 2010-es, a díjat megalapozó sikerei közé tartozott többek között a K&H Bank ügyfélszolgálatának korszerűsítésére és áttelepítésére kiírt tender elnyerése, illetve sikeres lebonyolítása. „Az Avayával több mint 10 éve működünk együtt sikeresen, rendkívül örülünk a díjnak, hiszen ez megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk” – nyilatkozta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.

A NET’54 a gazdasági válság ellenére őrizte meg piacvezető szerepét, sőt, az év folyamán a megoldási paletta bővítése révén kétszeresére növelte forgalmát, ami így elérte a 2 milliárd forintot. 2010-ben a vállalat már külföldön is dolgozott, többek közt Szlovákiában, illetve Spanyolországban hajtottak végre sikeres, a távközlési infrastruktúra fejlesztését célzó projekteket.

Ellenőrzött belső folyamatok

„2010-ben komoly erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy a növekedést üzleti folyamataink megújításával is támogassunk” – mondta ifj. Karászi József. A NET’54 ennek érdekében egy BPR (Business Process Reengineering) projekt keretében újratervezte üzleti folyamatait, valamint egy új webes ügyfélkezelő rendszert vezetett be, melynek köszönhetően jelentősen tudta növelnie az ügyfélkiszolgálás minőségét és hatékonyságát. A vállalat ezen felül egyre nagyobb hangsúlyt fektet a call és kontakt centerekhez kapcsolódó egyedi üzleti szoftverek fejlesztésére, melyek segítségével a vállalatok tovább javíthatják az ügyfélszolgálati kiszolgálás színvonalát.

Kulcsszavak: Avaya

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01