A magyar telekommunikációs piac 2003-ra megduplázódik
A magyar távközlési piac termelési értéke 2003-ra várhatóan megduplázódik, és eléri az 1200 milliárd forintot - jelentette ki Horváth Pál,
A vezérigazgató elmondta: a magyar telekommunikációs piacon jelenleg 15-20 jelentős piaci szereplő működik. A vezetékes telefonpiac 2001 végén várható liberalizációja után még megjelenhetnek újabb versenytársak, ám a szakemberek szerint 4-5 év múlva mindössze három nagy vállalatcsoport lesz jelen.
Szokolay Zsolt, az Expressz Kiadó Rt. vezérigazgatója kiemelte, hogy az internet nemcsak új marketingeszköz, hanem új értékesítési csatorna és egy új üzleti modell motorja is. Hozzátette: az Expressz évente 182 millió ügyféllel lép kapcsolatba, amelyet a világháló nélkül nem tudna kezelni. Szokolay Zsolt elmondta: a hirdetési lap az internet segítségével kiszélesítette tevékenységét a hitelezési, a biztosítási és az autóműszaki garanciaszolgáltatások felé.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre kevésbé figyelünk a veszélyekre
- A román IT-piac 2010-ig évente várhatóan 12-13 százalékkal nő
- Önálló informatikai szakállamtitkárságot hoz létre a GKM
- Gates: több külföldi szakemberre van szükség az USA-ban
- 2008-ban is a noteszgépek hajtják előre a PC-piacot
- Magyar cégek: Négyszáz tárgyalás a CEBIT-en
- 11 millió mobil-előfizető
- Felvásárlási hullám kezdődik az internetszolgáltatók piacán
- Az amerikaiak többsége mozdulni sem tud mobiltelefon nélkül
- Az Acer megelőzte a Dellt a noteszgéppiacon