Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
Az Enterprise Communications Magyarország Kft. Soóky Balázst nevezte ki az újonnan létrehozott műszaki igazgatói pozíciójára. Korábban a Siemens Enterprise hazai leányvállalataként működő vállalat jelenleg a multinacionális cég elsődleges, globális ügyfelekért kizárólagosan felelő hazai partnere. A cég új stratégiai irányvonalának szakmai megvalósítójaként Soóky Balázs vezeti majd a hagyományosan telekommunikációval foglalkozó vállalat rendszerintegrációs feladatok megvalósításáért felelős műszaki csapatát. A szakember feladata lesz továbbá a szervezeti működés műszaki struktúrájának átalakítása és az
új szolgáltatások integrálása a meglévő portfolióba. Az Enterprise Communications Magyarország Kft. célja, hogy tevékenységeinek kibővítésével és az új pozíció létrehozásával minél hatékonyabban szolgálja ki az ügyfelek komplex kommunikációs és informatikai igényeit.
Soóky Balázs több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció és az informatikai hálózatépítés területén. A szakember a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki és informatikai karán végzett 2000-ben, majd az Ericsson és a Cisco Systems munkatársaként szerzett tapasztalatot hálózati rendszermérnök munkakörben. Az elmúlt két évben a NextiraOne hálózati üzletágának vezetését látta el, ahol részt vett a stratégiai üzleti tervezésben, a munkafolyamatok optimalizálásában és az új IT megoldások integrálásában.
Kapcsolódó cikkek
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- Papp István a Microsoft Magyarország Kft. új ügyvezetője
- Elhunyt Steve Jobs, az Apple atyja
- Új vezérigazgató az Ericsson Magyarország élén
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- Újabb öt országgal bõvült a Sony Ericsson közép-európai régiója
- A vezérigazgató és több vezető is távozik a Synergontól
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.