Az európai vállalatok 46 millió eurós potenciális profitnövekedéstől esnek el
A Ricoh Europe közzé tette folyamathatékonysági tanulmányát, mely szerint az európai vállalatok akár 46 millió eurós potenciális profitnövekedéstől eshetnek el az információ feldolgozás alacsony hatékonysága miatt. A kutatás kimutatta, hogy a kritikus üzleti dokumentum folyamatokat kezelő alkalmazottak évente körülbelül 362 millió órát töltenek el ezzel a tevékenységgel, ami éves szinten 147 milliárd eurós költséget jelent az adott vállalat számára.
A Ricoh Europe által készített folyamathatékonysági tanulmány az európai vállalatok üzleti szempontból kritikus dokumentum folyamatait vizsgálja. Ezek olyan folyamatok, amelyek rendszeresen előfordulnak a napi üzletmenetben, és közvetlen hatással vannak az ügyfelek és az alkalmazottak közötti üzleti interakciókra. Ilyenek például a megrendelések, ügyfél adatok, vagy számlák. A tanulmány meghatározza a fejlődési területeket és a szóban forgó fejlesztések gazdasági megtérülését.
Az üzleti szempontból kritikus dokumentum feldolgozási folyamatok idő és beruházás igényes mivolta ellenére az európai vállalatok többsége elismeri, hogy van még hová fejlődniük a területen. A válaszadók szerint a három legfőbb prioritás a tudásmegosztás növelése (67%) a biztonság javítása (67%) és a munkaerő hatékonyság növelése (65%). Ezen fejlesztések végrehajtásának legnagyobb akadályának az idő- (45%) és a forráshiányt (35%) tartják.
A tanulmány arra is rámutat, hogy az európai vállalkozások a biztonsági kockázatoktól tartva, gyakran vonakodnak olyan időmegtakarító kezdeményezések bevezetésétől, mint például az outsourcing. Ugyanakkor minden 12. európai vállalat szerint, a jelenlegi biztonsági folyamataik nem védelmezik kellőképpen a bizalmas dokumentumokat, míg a válaszadók 36%-a ismeri el, hogy ők vagy kollegáik vesztettek már el fontos dokumentumot.
A már rendelkezésre álló technológia ellenére a tanulmány alapján nagyon sok dokumentum folyamat fölöslegesen munkaigényes. Az üzleti szempontból kritikus dokumentum folyamatok 43%-a még mindig papír alapú és csak a válaszadók 22%-a jelentette, hogy vállalatuk teljesen automatikus munkafolyamatokkal rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
- Új környezetbarát Ricoh hirdetőtábla Londonban
- Aficio MP C2051/MP C2551: 2 új Ricoh multifunkciós készülék
- Megfizethető, energiatakarékos multifunkciós megoldások a Ricoh-tól
- Öt kategóriában vehetett át a Ricoh BERTL díjat
- Ricoh: kiterjesztett együttműködés a Nuance-szal
- Költségcsökkentés intelligens számlázással
- Igazán kemény körülmények közé: Ricoh G700
- Az InfoPrint Solutions a Ricoh Csoport teljes jogú leányvállalata lett
- Környezetbarát Ricoh-fényreklám New Yorkban
- Új Ricoh multifunkciósok: Aficio SP 3400SF/SP 3410SF
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.