Google térképadatok az SAP-ban
Az SAP egy kaliforniai konferencián jelentette be, hogy szoftvereikbe integrálják a Google Maps szolgáltatásait. Az így megjelenített, helyzetfüggő információkkal kiegészített nagy mennyiségű vállalati adatokból a felhasználók hatékonyabban láthatják át üzletük globális, regionális és helyi sajátosságait, így gyorsabb, és megalapozottabb döntéseket tudnak hozni. A következő verziójú SAP Business Objects szoftverekben és mobil applikációkban debütál a Google Maps API Premier bővítés.
Hogy kiknek lehet ez jó, arra az SAP néhány példát is hozott: jó lehet a telekom szolgáltatóknak, hogy földrajzi összefüggésben elemezhessék a szétkapcsolt hívásokat, és láthassák a hibás adótornyokat, a vidámpark-üzemeltetőknek, mert az egyes attrakcióik valós idejű kihasználtsága alapján át tudják irányítani az áramló tömeget más látnivalóikhoz, s ezzel elkerülhetik a tumultust; de jó lehet a jelzálogbankoknak is, hogy úgy végezzenek kockázatfelmérést, hogy közben összevetik kihelyezett kölcsöneik helyszíneit a házeladásokkal.
Magyarországon ez utóbbi sokkal aktuálisabb lehet sajnos, mint az, hogy a Vidámpark közönségének lökdösődését kelljen kivédeni. Nekünk manapság ki se kell menni a Városligetbe ahhoz, hogy hullámvasútban érezzük magunkat…
Kapcsolódó cikkek
- SAP-beruházás mellett döntött a magyar FHB Bankcsoport
- Kedvező árú SAP képzés indul
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- SAP World Tour'09: legnagyobb hazai IT-üzleti konferencia
- SAP-rendszer üzemeltetést nyert a Navigator konzorcium
- Magyar ügyvezető a szlovén leányvállalat élén
- SAP: magyarul is elérhető a legújabb CRM alkalmazás
- Magyar SAP HR-szakember globális vezetői pozícióban
- Hétéves az SAP Global Support Center
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.