Hétéves az SAP Global Support Center
Hétéves születésnapját ünnepli a budapesti SAP Global Support Center (GSC), az SAP Hungary Kft. üzleti divíziója.
A 2001. március 5-én 8 munkatárssal elindult szervezeti egység mára 122 főt foglalkoztató, és ezzel az SAP Hungary Kft. második legnépesebb szervezetévé vált. A magas technikai és nyelvi képzettségű kollégák feladata az SAP rendszerek támogatása a német nyelvterületeken, távoli kapcsolat segítségével. A Graphisoft parkban működő magyar GSC 2007-ben a világon elhelyezkedő másik hat ugyanilyen funkciójú egység közül (Írország, Spanyolország, Brazília, Malajzia, India, Kína) egyedüliként érte el az ún. „Legmagasabb ügyfél-elégedettségért”- címet az SAP világhálózatában.
„Az első fázisban a GSC tevékenységének fókuszában csupán az SAP technológiája volt. Mára azonban minden fő SAP termék támogatását, amely a német nyelvterületekről- azaz az SAP kiemelt piacairól- érkezik, a budapesti központ kezeli 120 kolléga segítségével” -mondta el Markus Hilken, a magyar Global Support Center vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- 1,5 milliárdos forgalmat ért el a HostLogic
- Partnereit díjazta az SAP Hungary
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
- Az SAP dinamikusan növelte jelenlétét a kiskereskedelmi iparágban
- Új ember az SAP államigazgatási üzletágának élén
- Tízéves az SAP Hungary Kft.
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- Stewart Oldroyd lett az SAP Hungary ügyvezető igazgatója
- Kibővítette kapcsolatát az EDS és az SAP
- Teljesíti éves előrejelzését a SAP
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.