A Nordtelekom tulajdonosai támogatják a Beltáv ügyfeleinek és hálózatának megvásárlását
Közgyűlést tartottak a Nordtelekom tulajdonosai, melyen elfogadták a korábban elhatározott alaptőke-emelés jegyzési határidejének meghosszabbítását. A tulajdonosok támogatták az igazgatóság javaslatát, mely szerint a tőkeemelésből befolyó összeget vagy annak egy részét a Beltáv ügyfeleinek és hálózatának megvásárlására fordíthatják. Az igazgatóság a következő hónapokban befejezi a Beltáv átvizsgálását és előkészíti az akvizíciót.
A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett Nordtelekom Nyrt. tulajdonosai augusztus 2-án közgyűlést tartottak, melyen határoztak az igazgatósági tagok kinevezésének meghosszabbításáról, valamint díjazásukról. A részvényesek megszavazták a társaság által korábban elhatározott tőkeemelés határidejének hosszabbítását is. A tőkeemelés keretében a Nordtelekom alaptőkéje 25, de akár 125 százalékkal is emelkedhet. A tulajdonosok elfogadták az igazgatóság javaslatát, mely szerint a befolyó összegből maximum 200 millió forintot a Beltáv ügyfeleinek és hálózatának megvásárlására fordíthatnak. A Nordtelekom vezetése a felhatalmazás alapján a következő hónapokban befejezi a Beltáv átvilágítását, melyhez független tanácsadó, könyvvizsgáló értékelését is igénybe veszi és előkészíti az akvizíciót.
Kapcsolódó cikkek
- Apple étvágy: e-könyv áruház a következő falat?
- Biztonsági energiaellátási rendszerek üzletág a Schneider Electricnél
- Felsőoktatásban erősít a Xerox
- Megnyitotta első vidéki fejlesztőközpontját a BalaBit
- Elektronikus aláírás szolgáltatót vásárolt az Adobe
- Viszonteladói hálózatának bővítésére készül a Nordtelekom
- Átszervezésekre készül Romániában a Nokia
- Újabb öt országgal bõvült a Sony Ericsson közép-európai régiója
- Az Algotech ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését
- Tízezres leépítésre készül a Cisco
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.