Európai felvásárlásba fogott a Xeroxhoz tartozó ACS
Globális piaci pozíciói erősítésének újabb állomásaként a Xerox leányvállalata, az ACS felvásárolta az Innova Consultingot.
Az akvizíció révén az ACS bővíti és fejleszti az olasz cég 180 fős call centerét és üzleti folyamatokat támogató központját, amely elsősorban Szardínia szigetén nyújt telekommunikációs szolgáltatásokat. Az Innova Consulting a Zürich Connect back office és call center tevékenységeit ellátó leányvállalata volt az itáliai piacon, így a felvásárlásnak köszönhetően az ACS Európa egyik legnagyobb, svájci biztosítási vállalatának lett közvetlen üzleti partnere. Mostantól az ACS már több mint 1,5 millió telefonos ügyfélmegkeresést kezel nap, mint nap 150 ügyfélközponti irodáján keresztül, 20 különböző nyelven.
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple Amerika legértékesebb vállalata
- Óriás fejlesztéseket hajt végre az Air Liquide-nél a Xeroxhoz tartozó ACS
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel a második negyedévben
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- Felsőoktatásban erősít a Xerox
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.