Trendkövető tanár-továbbképzés a Microsoftnál
Az egyre inkább átjárható európai oktatási rendszerben kulcsfontosságú, hogy a diákok a lehető legmagasabb szinten sajátítsák el a modern technológiák használatát, hiszen könnyen lehet, hogy nemcsak az egyetemen, hanem a munkaerőpiacon is majd egyre nagyobb mértékben kell tudásukat és felkészültségüket összemérniük a más EU-tagállamokból érkezettekkel. Ezt a célt szolgálja a Microsoft által szervezett Nyári Tanártovábbképzés, ahol az oktatók – és ezáltal közvetve a diákok is – megismerhetik a legfrissebb trendeket és technológiai újdonságokat.
Az idén tizenötödjére megrendezett konferencián szó esik majd a 21. században egyre fontosabbá váló kompetenciákról, az informatika jövőjéről, az informatikaoktatás hazai helyzetéről, az érettségiről, a közösségi hálózatokról, a szakképzési tapasztalatokról valamint az E-naplóról. Emellett a tanárok számos – szintén ingyenes – műhelymunkán vehetnek részt, ahol mélyebb ismereteket szerezhetnek különböző gyakran alkalmazott szoftverek használatáról.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- Közös Nokia és Microsoft fejlesztői laboratórium nyílik
- Ingyenes online képzést indít IT szakembereknek a Microsoft
- Ingyenes fejlesztői kurzust indít a Microsoft
- Júliustól ismét indul a Microsoft NyáriIskola
- Microsoft előadások az IT fejlesztés jövőjéről
- Megvannak a jövő honlapépítői, honlaptervezői és informatikai újságírói!
- Ingyenes szakmai képzés kezdő és haladó rendszergazdáknak
- Egyedi ötletekre fókuszál a WTW – 24 órás programozói verseny
- Microsoft projekt fiatal ötletgazdák felkarolására
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.