Harmadszorra is Superbrands a Sixt
A Sixt Magyarországon 2008 és 2010 után harmadszorra is érdemesnek bizonyult a Superbrands díjra, melyet a márkaerő, ismertség, megbecsültség és tradíció tekintetében élen járó márkáknak osztanak ki évről-évre.
A Magyarországon hét éve létező, egyfajta védjegyként is értelmezhető elismerést 17 tagú, elismert szakemberekből álló zsűri, a Superbrands Szakértői Bizottság ítéli oda. Értékét tovább emeli, hogy a díjra pályázni vagy egyéb módon jelentkezni nem lehet, a legjobbak kiválasztása kiterjedt piackutatásokon, illetve a bizottság elbírálásán alapul.
A Superbrands díj ismételt elhódítása újabb bizonyítéka annak, hogy a Sixt autókölcsönző Magyarországon nem csupán ismert, hanem elismert márka. Mindez azonban csak akkor lehetséges, ha egy vállalat követi a piacot, a Sixt azonban ezen a téren is bizonyít: a felelős és tudatos környezetvédelem jegyében, nemzetközi szinten, Európa több országában lehet már a Sixttől teljesen elektromos üzemű autót bérelni, amelynek magyar piacra történő bevezetése is gőzerővel halad előre.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult weboldallal várja az autósokat a Michelin
- Sixt: tovább korszerűsödik az internetes foglalás; mobil autóbérlés akár QR-kódon keresztül
- Indul a GPS-alapú parkolás Budapesten és 26 vidéki városban
- Évente 20-25 embert menthet meg az eCall vészhívó-rendszer hazai bevezetése
- Sixt: teljes lefedettség Dél-Amerikában
- Autóvezetést értékelő iPhone alkalmazás
- TomTom App for iPhone 1.7 trafipax szolgáltatással
- A Sixt szolgáltatásai már a SkyCourton is elérhetők
- Autóvezetési információk külföldre utazóknak
- Valós idejű magyarországi forgalmi adatok a Google Térképen
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.